Kirebo Geplaatst 6 Januari, 2025 Geplaatst 6 Januari, 2025 Hallo, Wij hebben onze Kia Niro 2020 ingeruild voor een EV3, die wij volgende week krijgen. De afgelopen jaren met veel plezier in twee Niro's HEV gereden. Maar nu gaan we op een EV avontuur. Ook weer leuk. Nu heb ik nog een complete set originele Kia Niro 2020 16 inch velgen liggen met winterbanden en TPMS ventielen. Dit zijn de velgen waarop de auto is afgeleverd. Heeft iemand interesse om deze over te nemen? De winterbanden zijn wel gebruikt, kunnen nog zeker wel een of twee jaar mee. De velgen passen ook op het nieuwe model Niro, alleen schijnen de TPMS ventielen niet te communiceren met het nieuwste model Niro. Eventueel heb ik ook nog dakdragers origineel Kia. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent. Quote
Oscar van Haren Geplaatst 12 Januari, 2025 Geplaatst 12 Januari, 2025 ze passen wel maar let op de van het nieuwe model Niro is de ET waade 46 ik denk vanaf 2022. Het oude model heeft een ET waarde 45. Verder is de steek en naafgat het zelfde Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.