JacB Posted January 17, 2025 Posted January 17, 2025 Enkele dagen terug een Sorento III gekocht uit 2015 (mei) en ik kan uit het instructieboekje niet goed begrijpen hoe de bedieningsknop voor het panoramadak nu precies werkt (boekje is nogal vaag hierin) Met wat proberen werkt er wel een en ander, maar blijft nogal onduidelijk wat nu de bedoeling is van de verschillende standen van de knop. En meteen de vraag of het voorste glazen paneel helemaal open kan, tot over de achterste paneel, of dat het normaal is dat het paneel stopt ongeveer 20 cm voor de rand van het achterste paneel? In de veronderstelling dat het paneel volledig open moet kunnen dacht ik om alles te resetten, maar ook hierin is het boekje behoorlijk vaag. Wel een youtube filmpje bekeken maar blijkbaar doe ik toch iets verkeerd want de reset-cyclus wordt niet uitgevoerd. Dus ik hoor het graag als er iemand op dit forum is die, in duidelijke/begrijpelijke taal, kan uitleggen hoe zo'n reset moet worden gedaan. Quote
Recommended Posts