Driek Jansen Geplaatst 20 Maart, 2025 Geplaatst 20 Maart, 2025 Mijn Picanto maakt een fluitend geluid (niet constant), als de motor stationair draait hoor ik het fluitend geluid heel af en toe, maar als ik een paar keer gas geef treed het vaker op, en bij het normaal tijden is dit fluitend geluid meer frequent, iemand enkele tips waar ik zou kunnen beginnen met kijken? Alvast bedankt! Quote
xtra40 Geplaatst 22 Maart, 2025 Geplaatst 22 Maart, 2025 ik had laatst het zelfde en bij mij was de v-snaar(multiriem) stuk en deze zat ergens klem en daarom die fluit toon ook kan er een loop rol / spanner stuk zijn verder tsja het kan van alles zijn Quote
Driek Jansen Geplaatst 27 Maart, 2025 Topic Starter Geplaatst 27 Maart, 2025 Op 22-3-2025 om 06:36, zei xtra40: ik had laatst het zelfde en bij mij was de v-snaar(multiriem) stuk en deze zat ergens klem en daarom die fluit toon ook kan er een loop rol / spanner stuk zijn verder tsja het kan van alles zijn Bedankt voor de reactie, zal er zo snel mogelijk na kijken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.