eizo1965 Geplaatst 23 April, 2025 Geplaatst 23 April, 2025 Is er een digitale handleiding voor de EV3 te vinden op het net? Quote
tinge Geplaatst 23 April, 2025 Geplaatst 23 April, 2025 Is er een digitale handleiding voor de EV3 te vinden op het net?In de Apple store is een Kia ownersmanual in de vorm van een app te downloaden. Quote
eizo1965 Geplaatst 23 April, 2025 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2025 13 minuten geleden, zei tinge: In de Apple store is een Kia ownersmanual in de vorm van een app te downloaden. Thanks, deze kende ik nog niet!!! Echt een aanvulling om alvast te kijken hoe alles werkt Quote
SoepZooitje Geplaatst 23 April, 2025 Geplaatst 23 April, 2025 Er is ook een online ccNC handleiding: http://webmanual.kia.com/ccNC/AVNT/EUR/Dutch/index.html# Quote
SoepZooitje Geplaatst 23 April, 2025 Geplaatst 23 April, 2025 (aangepast) Dubbel 23 April, 2025 aangepast door SoepZooitje Quote
PJD Geplaatst 17 Augustus, 2025 Geplaatst 17 Augustus, 2025 https://media.kia.nl/productenDb/documents/306.pdf 1 Quote
Norbert Otten Geplaatst 12 September, 2025 Geplaatst 12 September, 2025 Op 23-4-2025 om 18:01, zei tinge: In de Apple store is een Kia ownersmanual in de vorm van een app te downloaden. Heb je wellicht een link naar de app want ik vind hem niet..... Quote
tinge Geplaatst 13 September, 2025 Geplaatst 13 September, 2025 Heb je wellicht een link naar de app want ik vind hem niet.....Ik zie hem idd niet meer staan, maar hij is wel in de kia app zelf aanwezig. Quote
Hans H Geplaatst 6 Maart Geplaatst 6 Maart De digitale (PDF) versie van de handleiding vind ik onmisbaar, want het gedrukte boek is waardeloos. Sowieso omdat de inhoud vaak heel beperkt is, maar ook omdat de afbeeldingen in zwart/wit zijn! En laten alle functies en controle signalen nu juist in kleur zijn... Bovendien is de index achterin om zaken op te zoek veel te beperkt. In de PDF kan je op elk trefwoord zoeken en zo heb ik bijvoorbeeld gevonden dat je de spiegelverwarming aanzet door de achterrruitverwarming aan te zetten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.