Johnvv i Posted June 10, 2025 Posted June 10, 2025 Goedemiddag. Ik heb de volgende vraag mijn stuurbediening heb ik aangepast met cruise control dat werkt goed,maar je kan ook de linker knop vervangen voor de bediening van je telefoon gaat dat ook werken om dat de software misschien ook aanwezig is of werkt dat alleen op het orginele kia multimedia systeem of kan het ook op het alie express systeem gaan werken. Quote
Solution xtra40 Posted June 10, 2025 Solution Posted June 10, 2025 alie express radios kunnen prima met die knoppen omgaan meestal zelf nog in te leren ook Quote
Johnvv i Posted June 13, 2025 Author Posted June 13, 2025 Op 10-6-2025 om 12:16, zei Johnvv i: Goedemiddag. Ik heb de volgende vraag mijn stuurbediening heb ik aangepast met cruise control dat werkt goed,maar je kan ook de linker knop vervangen voor de bediening van je telefoon gaat dat ook werken om dat de software misschien ook aanwezig is of werkt dat alleen op het orginele kia multimedia systeem of kan het ook op het alie express systeem gaan werken. Heeft iemand al ervaring met het monteren van de linker knop op het stuur waarmee je het geluid van de radio en telefoon kan bedienen van alie express. Quote
Recommended Posts