Daniel123 Geplaatst 24 Juni, 2025 Geplaatst 24 Juni, 2025 Hoi allemaal, sinds een paar weken heb ik geen geluid meer bij het telefoneren. Het geluid van de telefoon wordt niet doorgegeven aan de luidsprekers van de auto. Mijn spreekgeluid wordt wel goed doorgegeven naar de ander. Dit is zowel zo als de telefoon verbonden is met Android auto en ook via bleutooth. Hebben jullie de oplossing? Quote
fiddler Geplaatst 25 Juni, 2025 Geplaatst 25 Juni, 2025 zit er op je stuur een volume instelling voor je speakers (links)? Quote
Daniel123 Geplaatst 26 Juni, 2025 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2025 Ja de volume instelling zit op het stuur maar het geluid blijft enkel via de telefoon gaan. Het plussen of minnen via de volume instelling op het stuur heeft dan ook geen effect op het geluid dat via de telefoon komt. Wat wel werkt is de rode 'verbinding verbreken' toets op het stuur. Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 Juni, 2025 Geplaatst 29 Juni, 2025 Telefoon al een keer uit en weer aan gezet?Heb je de telefoon al een keer uit het systeem verwijderd (en het systeem uit je telefoon) en dan opnieuw gekoppeld? 1 Quote
Daniel123 Geplaatst 12 Augustus, 2025 Topic Starter Geplaatst 12 Augustus, 2025 Dank #Murcielaygo, dat is idd de oplossing. stap 1. telefoon ontkoppelen van de auto stap 2. telefoon uit aan stap 3. telefoon koppelen met auto Ik hoor nu ook van de dealer dat dit een vaak voorkomend issue is en dat deze oplossing bijna altijd werkt. 1 Quote
Eddym Geplaatst 9 December, 2025 Geplaatst 9 December, 2025 Dit was de gouden tip. Dank je wel, ook bij mij werkt het nu weer.... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.