ivv Geplaatst 21 December, 2009 Geplaatst 21 December, 2009 (aangepast) Beste kia rijders. Mijn vraag is.als ik de rem in trapt werkt de abs ,Maar dan voel ik een tilling in het rempedaal is dat normaal. MVG. INGE 21 December, 2009 aangepast door ivv Quote
Aart.S Geplaatst 21 December, 2009 Geplaatst 21 December, 2009 Volgens mij wel. ik hoor ook een bonkend geluid. dat is volgens mij het regelen van de ABS. Bij mijn vorige auto was dat ook. Groeten. Aart. Quote
Alex VB Geplaatst 21 December, 2009 Geplaatst 21 December, 2009 (aangepast) Is inderdaad een "normaal" gevoel... ABS zorgt er nl. voor dat je wielen niet blokkeren en met horten en stoten blijven bewegen. Dit trillen of horten en stoten is dan wat je voelt.. Hier een uitleg over ABS: En hier een uitleg van Fifth Gear mbt ABS, TC (Traction Control) en ESP.. 22 December, 2009 aangepast door Alex VB Quote
ivv Geplaatst 21 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2009 Mijn dank is groot voor jullie snelle antwoord. MVG inge :clap: Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.