sven21 Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Hoi, In mijn Kia Rio hatchback uit 2004 zaten geen automatten. Aangezien ik deze er toch in wil hebben ben ik even op internet gaan zoeken en kwam ik het volgende tegen: http://www.matten-online.nl/images/2317.jpg Mijn vraag aan jullie is of deze de goede pasvorm hebben. Zelf kan ik hier niet achter komen omdat ik deze niet kan vergelijken. Alvast bedankt voor de moeite. Groeten, Sven Quote
Smart Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Hoi,In mijn Kia Rio hatchback uit 2004 zaten geen automatten. Aangezien ik deze er toch in wil hebben ben ik even op internet gaan zoeken en kwam ik het volgende tegen: http://www.matten-online.nl/images/2317.jpg Mijn vraag aan jullie is of deze de goede pasvorm hebben. Zelf kan ik hier niet achter komen omdat ik deze niet kan vergelijken. Alvast bedankt voor de moeite. Groeten, Sven Hallo Sven, Ik weet niets van pasvorm, maar wil je wel waarschuwen voor sites die de boel belazeren. Afgelopen zomer bijna automatten besteld voor mijn vrouw, bleken ze te werken met adresgegevens van bestaande, betrouwbare landelijke ketens, maar waren in feite oplichters. Ik heb toen de echte firma benaderd en zij wisten niets van deze zwendel. Dus wees gewaarschuwd ook al is de schade in geld beperkt. Quote
sven21 Posted December 23, 2009 Author Posted December 23, 2009 Zover ik weet waren er 2 "grote" internetsites die automatten verkopen. Mijn broer heeft afgelopen zomer bij 1 van deze 2 ook besteld en alles keurig ontvangen. Ga even navraag doen bij welke site hij heeft besteld. In ieder geval bedankt voor de tip. Zal eraan denken als ik er bestel. Iemand die meer weet over de pasvorm? Quote
Relena Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Hier een mooie link hoef je niet te zoeken vind je alle automatten ook voor kia Sven. Automotive Floor Mats | Custom Car Covers | Sunshades Groetjes, Relena Quote
Rick Horst Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 al eens geprobeerd bij de dealer te bestellen?? heb voor de celica nieuwe matten besteld bij de dealer. origineel dus 100% pasvorm en onder de Quote
El-Rio-Grande Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Hoi Sven, Ik heb onlangs voor mijn Kia Rio bij de dealer nieuwe automatten gekocht, omdat de oude versleten waren. Tuurlijk, ze zijn iets duurder dan via zo'n online bedrijf, maar daarintegen heb je dan wel de fraai ingeborduurde text 'Rio' op de mat en heb je een perfecte pasvorm. De prijs was ook niet al te hoog. Ongeveer 55 euro heb ik er geloof ik voor betaald. Desgewenst wil ik de preciese prijs wel voor je nazoeken?!? Groetjes, Peter Quote
sven21 Posted December 27, 2009 Author Posted December 27, 2009 Oh, voor dat geld ga ik inderdaad niet moeilijk doen. Bij internet komen namelijk de verzendkosten bij en dan zal het hooguit een tientje schelen met internet. Bedankt voor de antwoorden, en ik ga deze week even langs de dealer voor nieuwe. Groeten, en iedereen bedankt voor het meedenken/antwoorden:cool: Quote
i2Paq Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Ik heb gisteren een set gekocht van 8,- bij de Action. Morgen even kijken hoe ze passen Quote
OutOfFocus Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Ik heb gisteren een set gekocht van 8,- bij de Action.Morgen even kijken hoe ze passen Ik heb een tijdje terug een rubber mattenset bij de Lidl gekocht. Die kun je op maat snijden en passen nu precies in m'n Cee'd. Op het label staat voor welke merken en modellen ze geschikt zijn. Zeer handig in de winter. Quote
i2Paq Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Ik heb gisteren een set gekocht van 8,- bij de Action.Morgen even kijken hoe ze passen Passen als een huis. Moest alleen even dat plastic voetensteuntje aan de linkerkant bij de pendalen even loshalen en weer vast zetten zodat de mat er netjes onder klem zit. Prima deal voor Quote
sven21 Posted January 12, 2010 Author Posted January 12, 2010 Even langs de action geweest en toch maar even gekocht. 8 euro is altijd beter dan 55 euro. En toch passen ze redelijk erin. Bedankt voor de tip, en de echte komen wel een keer rond de zomer. Quote
Recommended Posts