Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo mijn naam is Sven en ben 21 jaar. Ik heb al enige tijd mijn rijbewijs en dit is mijn derde auto. Mijn eerste auto was een Seat Ibiza maar helaas is deze total loss geraakt buiten mijn schuld om. De 2e auto was een Megane coupe maar ivm ruimtegebrek heb ik deze van de hand gedaan en ging ik op zoek naar een andere auto. Ik kwam uit bij de Kia Rio Hatchback uit 2004 en kon deze voor een mooie prijs kopen. De auto is lekker ruim en rijd geweldig. Ik hoop dat ik er nog veel plezier mee kan beleven.

Groeten!

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Sven,

Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met auto nummer drie! Ik hoop dat de Rio Hatch je een hoop plezier zal verschaffen. Heb je tijd om er een fotootje van te uploaden? Ik ben namelijk best benieuwd naar de kleur.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Hoi Sven,

Ook van mij welkom op dit forum.

Gefeliciteerd met je Rio en veel veilige km.

Groeten,

Aart.

Posted

Hoi Sven,

Kan natuurlijk niet achterblijven ook ik wens je vanuit het mooie Limburg veel plezier op dit forum.

Groetjes,

Relena

Posted

Hey Sven,

Van harte welkom op het forum. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Dat je er maar vele en veilige kilometers mee mag maken.

En ja, autofoto's vreten wij, dus je zult aan de slag moeten om ons tevreden te stellen.....:mrgreen:

Posted

Ik sluit me volledig aan bij Smart.. Foto's,.. foto's... en nog meer foto's.. Het WWW moet overspoeld worden met mooie KIA foto's.... gnagnagna..:rolleyes: