Kees Van Oosterhout Geplaatst 18 Augustus, 2025 Geplaatst 18 Augustus, 2025 Goede avond, Misschien een domme vraag, maar in mijn instellingen scherm van mijn kia niro hev 2021 (bij het dashboard) zie ik de instelling "pop-up versnelling" die ik aan of uit kan zetten. Maar wat houd dat nou in, ik kan zo snel er niks over in het boekje vinden waar ik wijzer van word. Alvast bedankt. Quote
Jan D Geplaatst 19 Augustus, 2025 Geplaatst 19 Augustus, 2025 Pop-up versnelling: geeft een pop-upvenster weer wanneer u naar een andere versnelling schakelt. Quote
Kees Van Oosterhout Geplaatst 19 Augustus, 2025 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2025 Goede middag, bij mij staat het aan maar als ik dan schakel zie ik geen pop up verschijnen. Waar en hoe zou dit moeten weergegeven moeten worden dan? Quote
Jan D Geplaatst 28 Augustus, 2025 Geplaatst 28 Augustus, 2025 Ik neem aan dat het op het display achter het stuur wordt weergegeven. En dan alleen in de sport-modus, dus wanneer je zelf schakelt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.