Guest Vitara 2 Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Wie heeft er ervaring mee om afstandsbediening voor de centrale deur vergrendeling in te laten bouwen. Ik heb de Demo Soul van mijn dealer gekocht en daar zit geen afstandsbediening voor de CV op (een groot gemis). Nu kan ik het bij de dealer voor Quote
Peterrrrr Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Welkom hier, lees je stukje tekst eens goed door ! Bij de dealer kan je het laten inbouwen voor €360, bij de conrad kost zoiets € 60. Dan moet het nog wel ingebouwd worden he ! Quote
Giovanny Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Welkom hier, lees je stukje tekst eens goed door ! Bij de dealer kan je het laten inbouwen voor Quote
Rick Horst Posted December 25, 2009 Posted December 25, 2009 (edited) heb geinformeerd bij mijn dealer wat het zo kosten als ik cv+ab in zo laten bouwen. zou €1000,- kosten waarvan +- €160,- voor de de ab. bij mijn celica heb ik een setje van Spy ingebouwd, koste €49,- (alleen ab, dus geen motoren voor ont-/vergrendeling) Edited December 26, 2009 by Rick Horst Quote
Peterrrrr Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Ik weet niet hoelang ze met zoiets bezig zijn, maar bij een ibouwshop hier in Breda ben je voor complete c.v. (op een auto waar niks op zit) € 450,- kwijt ! Dat zijn vnl. inbouw uren ! Quote
Rick Horst Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 kan wel kloppen. ik was voor de picanto +- €410,- kwijt voor 4 portieren + achterklep en ab. ze zijn er ongeveer een dag mee bezig. dit heb ik bij automat laten doen in zwolle. de achterklep was nog een boel werk aangezien de bedrading trekken erg lastig was. weinig ruimte. heb mijn vorige post ook nog ff aangepast. Quote
Recommended Posts