Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Recuperatie instelling verandert spontaan

Ga naar de oplossing Opgelost door Mario de Roos,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn standaard (!) recuperatie instelling staat al jaren op niveau 1. Sinds de laatste recente beurt (met software-update) springt deze na verloop van tijd (enkele dagen, weken) spontaan op 2. Dan zet ik dit in de set-up weer standaard op 1. Dit gaat dan enige tijd goed en dan gaat ie weer spontaan naar 2. Enig idee? 

Geplaatst
3 uur geleden, zei Jeer:

Mijn standaard (!) recuperatie instelling staat al jaren op niveau 1. Sinds de laatste recente beurt (met software-update) springt deze na verloop van tijd (enkele dagen, weken) spontaan op 2. Dan zet ik dit in de set-up weer standaard op 1. Dit gaat dan enige tijd goed en dan gaat ie weer spontaan naar 2. Enig idee? 

Kijk hier eens
https://www.facebook.com/groups/333228820602097/search/?q=recuperatie

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik had na de laatste update ook bij elke nieuwe rit weer de recuperatie op stand 1 maar nadat ik gisteren in de alle instellingen (Eco, Normal en Sport) de recuperatie op 3 had gezet is die instelling nu ook nog bij de start van een nieuwe rit "onthouden".

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...