Jeer Geplaatst 10 September Geplaatst 10 September Mijn standaard (!) recuperatie instelling staat al jaren op niveau 1. Sinds de laatste recente beurt (met software-update) springt deze na verloop van tijd (enkele dagen, weken) spontaan op 2. Dan zet ik dit in de set-up weer standaard op 1. Dit gaat dan enige tijd goed en dan gaat ie weer spontaan naar 2. Enig idee? Quote
Evert Mulder Geplaatst 10 September Geplaatst 10 September 3 uur geleden, zei Jeer: Mijn standaard (!) recuperatie instelling staat al jaren op niveau 1. Sinds de laatste recente beurt (met software-update) springt deze na verloop van tijd (enkele dagen, weken) spontaan op 2. Dan zet ik dit in de set-up weer standaard op 1. Dit gaat dan enige tijd goed en dan gaat ie weer spontaan naar 2. Enig idee? Kijk hier eens https://www.facebook.com/groups/333228820602097/search/?q=recuperatie Quote
Jeer Geplaatst 11 September Topic Starter Geplaatst 11 September bedankt voor de link, maar die levert niets op (‘niks gevonden’) Quote
Oplossing Mario de Roos Geplaatst 13 September Oplossing Geplaatst 13 September Heb hetzelfde na de laatste update. Quote
Jeer Geplaatst 15 September Topic Starter Geplaatst 15 September thx. Weliswaar niet de oplossing, maar even de nieuwe update afwachten Quote
Leader98 Geplaatst Maandag om 12:52 Geplaatst Maandag om 12:52 Ik had na de laatste update ook bij elke nieuwe rit weer de recuperatie op stand 1 maar nadat ik gisteren in de alle instellingen (Eco, Normal en Sport) de recuperatie op 3 had gezet is die instelling nu ook nog bij de start van een nieuwe rit "onthouden". Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.