Rob18 Geplaatst 20 September, 2025 Geplaatst 20 September, 2025 (aangepast) Als de fietsendrager er op zit, worden, op de Adaptief CC na, alle hulpmiddelen uitgeschakeld. Daar heb ik inmiddels vrede mee, maar niet met de melding (grofweg om de 20 km) van Neem een pauze. Dat is wel uit te schakelen, maar bij iedere nieuwe rit start dit automatisch op. Iemand een methode gevonden om dit definitief uit te schakelen? 20 September, 2025 aangepast door Rob18 Quote
Babbelz Geplaatst 16 Oktober, 2025 Geplaatst 16 Oktober, 2025 Hoi, Ben benieuwd waar je dat kunt uitschakelen per rit, heb ik nog niet gevonden. Heel irritant als je op wegen zonder middenstreep rijdt. Quote
Rob18 Geplaatst 16 Oktober, 2025 Topic Starter Geplaatst 16 Oktober, 2025 36 minuten geleden, zei Babbelz: Hoi, Ben benieuwd waar je dat kunt uitschakelen per rit, heb ik nog niet gevonden. Heel irritant als je op wegen zonder middenstreep rijdt. Voertuig instellingen/Bestuurdershulp/DAW Driver attention warning/Slingerwaarschuwing. Ik heb het eerlijk gezegd nog niet voldoende geprobeerd, dus ben benieuwd of dit echt de oplossing is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.