Ga naar inhoud

Rob18

Leden
  • Aantal items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Neutraal

Over Rob18

  • Titel
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    Kia Niro

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. De update was hoofdzakelijk bedoeld voor de dieselseries. Later werden ook de GDI motoren meegenomen is mij verteld door de dealer. Het is gewoon een product eigenschap waar prima mee te leven valt. Het houdt je heel scherp en eerlijk is eerlijk het stuurt ook heel direct. Ik heb zat auto's gehad alsof je aan het roer stond van een schip.
  2. Dit type 3 heeft een electro-magnetisch systeem. Erg direct, maar je blijft continu corrigeren. Het was net of het soms plakte. Op lange afstanden soms vermoeiend, als enige blijf je wel bij de les op die manier. Voor de Niro had ik een 2013 type en had ook een update gehad. Ik heb nooit enig verschil gemerkt. Verder was het een fijne auto, zie dat als troost!
  3. Rob18

    Gerammel in de achterklep

    Ook pas in het bezit van een Niro, maar wel een kenner inmiddels van allerlei rammeltjes bij vorige auto's. Een paar suggesties nog: - achterruit wisser? Of de bevestiging daarvan? - slot of de slotvanger(s)? Een beetje invetten! - dempingsrubbers aan zijkanten iets uitdraaien, waardoor klep vaster sluit. - loszittende antennekabel onder hemelbekleding? Soms komt de rammel van een totaal andere plaats! - kentekenplaat of de houder daarvan? - bij de productie een achtergebleven schroefje of i.d. achter of onder een beschermingsdeel? - bij de trekhaak bleek bij mij de (zwarte) kunststof beplating aan weerszijden naar de wielkasten toe ingezaagd. Dat tikte tegen het staal van de trekhaak als ik over een drempel reed, kwestie van een stukje rubbertape ertussen! (gelukkig tot nog toe het enige dat herrie maakte!).
×

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.