Jan Berkelaar Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Na ruim 8 jaar volle tevredenheid en dan niet alleen op de weg maar ook off road (Polen en Frankrijk, maar ook hier in Nederland) gaat de 2,5 diesel eruit..! in januari komt er een nieuwe Sorento, 2,4 benzine, ook een automaat en ook zwart, alleen geen 4 wd meer. Voor het off road rijden heb ik een Jeep Wrangler TJ tot mijn beschikking, die ik heb gekocht omdat ik door de Sorento met het off road virus ben besmet. Hoop dat ik met de benzine Sorento net zo lekker zal rijden en ook even zorgeloos als met de diesel. groet, Jan Quote
Relena Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Een goeie keuze de nieuwe Sorento is echt mooi Jan. Groetjes, Relena Quote
tvl2000 Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Na ruim 8 jaar volle tevredenheid en dan niet alleen op de weg maar ook off road (Polen en Frankrijk, maar ook hier in Nederland) gaat de 2,5 diesel eruit..!in januari komt er een nieuwe Sorento, 2,4 benzine, ook een automaat en ook zwart, alleen geen 4 wd meer. Voor het off road rijden heb ik een Jeep Wrangler TJ tot mijn beschikking, die ik heb gekocht omdat ik door de Sorento met het off road virus ben besmet. Hoop dat ik met de benzine Sorento net zo lekker zal rijden en ook even zorgeloos als met de diesel. groet, Jan Ruil je hem in? Quote
Smart Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Hallo Jan, Toe maar, twee zeer mooie auto's. De nieuwe Sorento is een hele mooie auto, maar die Wrangler is zeker niet te versmaden. Quote
Jan Berkelaar Geplaatst 24 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2009 Ruil je hem in? heb de "oude" Sorento door verkocht Toe maar, twee zeer mooie auto's. De nieuwe Sorento is een hele mooie auto, maar die Wrangler is zeker niet te versmaden. De Sorento ie eigenlijk van het bedrijf dus..... De Wrangler is helemaal prive Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.