Janelize Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 (edited) Wat zijn de mogelijkheden qua audio in de Kia Shuma II?? Ik ben op zoek naar een mooi 2-DIN systeem voor mijn Shuma II. Moet wel voorzien kunnen worden van een handsfree set van goede kwaliteit. Wie kent een goed adres hiervoor? Vriendelijke groet, Jan Edited December 24, 2009 by Janelize Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janelize Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Ik kan via mijn audio-leverancier vrij uitzoeken in de merken Pioneer, JVC en Kenwood. graag jullie ervaringen qua geluid en gebruiksgemak. greetzz jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Ik kan via mijn audio-leverancier vrij uitzoeken in de merken Pioneer, JVC en Kenwood.graag jullie ervaringen qua geluid en gebruiksgemak. greetzz jan Met Pioneer heb ik z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janelize Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 (edited) Thanks voor de input! Meer info is welkom! Zelf heb ik momenteel een Sony 1DIN systeem. In principe ben ik daar qua geluid prima over te spreken. Maar de handsfree functie is nogal beperkt. Bijvoorbeeld geen mogelijkheid om het telefoonboek over te zetten. Ook is er veel ruis tijdens het bellen. Greetzz Jan Edited January 11, 2010 by Janelize Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts