AJ Mol Posted December 2, 2005 Posted December 2, 2005 Kia ?uitverkoop? accessoires Een aantal weken geleden ben ik in contact gekomen met Burtwell. Dit bedrijf welke aanpassingen maakt voor de Kia Sportage en Hyundai Tuscon. Zie ergens anders op de website of het forum heeft speciaal voor ons nog enige accessoires te koop voor de wat oudere Kia-modellen. Burtwell is in werkelijkheid een nieuw onderdeel van de Progress Europe Automotive Innovations groep. Dit laatst genoemde bedrijf heeft nog een aantal Kia accessoires in de uitverkoop. De genoemde onderdelen mag ik niet uitgebreid op het Internet plaatsen i.v.m. exclusiviteitafspraken met importeurs. Verkoop, afhalen en eventueel het monteren van de goederen loopt via Trendy Auto BV uit Vaassen. De accessoires zijn alleen voor oudere modellen van Kia. Zoals de Pride, Sephia, Clarus, Joice, Shuma, Rio, Carens en Sportage. Hier volgen de accessoires: - Kia Pride - dakspoiler met remlicht............................................49,00 - Kia Pride - bumper beschermfolie............................................. 10,00 - Kia Pride (3-deurs) - fender lowering set................................... 25,00 - Kia Pride (5-deurs) - fender lowering set................................... 25,00 - Kia Sephia - dash decor........................................................... 30,00 - Kia Sephia ? mistlampen set.................................................... 49,00 - Kia Clarus STW ? dakspoiler.................................................... 49,00 - Kia Clarus STW ? bumper moulding set..................................... 30,00 - Kia Clarus - dash decor set...................................................... 30,00 - Kia Joice ? spoiler................................................................... 49,00 - Kia Shuma (4-drs) 98 ? dakspoiler zonder remlicht (ongespoten) 39,00 - Kia Shuma ? mistlampen set.................................................... 39,00 - Kia Shuma / Sephia ? mistlampen set....................................... 49,00 - Kia Shuma ? front bumper spoiler............................................ 49,00 - Kia Rio ? rear bumper t.b.v. body kit...................................... 149,00 - Kia Rio ? mask lower rear skirt................................................ 49,00 - Kia Rio ? dakspoiler (ongespoten)............................................ 79,00 - Kia Rio ? dakspoiler (in kleur).................................................129,95 - Kia Rio ? rvs instaplisten met verlichting.................................... 35,00 - Kia Carens ? dash decor 2000 wood look 15-delig...................... 30,00 - Kia Sportage ? dakspoiler zonder remlicht ongespoten............... 25,00 - Kia Sportage ? dakspoiler met remlicht ongespoten................... 29,50 - Kia Sportage ? reservewielhoes 68 cm incl. hard disc................. 12,50 - Kia Sportage 94 ? uitlaatsierstukje RVS.................................... 25,00 - Kia Sportage ? carter bescherming zwart 94.............................. 30,00 Alle accessoires zijn acties en OP = OP. Belangstelling voor of vragen over de accessoires neem dan contact op met mij (Andr? Mol) bestuur@kiaclub.nl. Ik zal dan contact opnemen met het bedrijf. Foto?s van alle accessoires zijn aanwezig. Is het nodig dan zal ik de foto?s scannen en eventueel doorsturen naar de belangstellenden. Houdt er rekening mee. De accessoires moet u zelf afhalen in Vaassen. Het adres en telefoonnummer zijn bij mij bekend. Quote
Guest Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Kia ?uitverkoop? accessoires Een aantal weken geleden ben ik in contact gekomen met Burtwell. Dit bedrijf welke aanpassingen maakt voor de Kia Sportage en Hyundai Tuscon. Zie ergens anders op de website of het forum heeft speciaal voor ons nog enige accessoires te koop voor de wat oudere Kia-modellen. Burtwell is in werkelijkheid een nieuw onderdeel van de Progress Europe Automotive Innovations groep. Dit laatst genoemde bedrijf heeft nog een aantal Kia accessoires in de uitverkoop. De genoemde onderdelen mag ik niet uitgebreid op het Internet plaatsen i.v.m. exclusiviteitafspraken met importeurs. Verkoop, afhalen en eventueel het monteren van de goederen loopt via Trendy Auto BV uit Vaassen. De accessoires zijn alleen voor oudere modellen van Kia. Zoals de Pride, Sephia, Clarus, Joice, Shuma, Rio, Carens en Sportage. Hier volgen de accessoires: - Kia Pride - dakspoiler met remlicht............................................49,00 - Kia Pride - bumper beschermfolie............................................. 10,00 - Kia Pride (3-deurs) - fender lowering set................................... 25,00 - Kia Pride (5-deurs) - fender lowering set................................... 25,00 - Kia Sephia - dash decor........................................................... 30,00 - Kia Sephia ? mistlampen set.................................................... 49,00 - Kia Clarus STW ? dakspoiler.................................................... 49,00 - Kia Clarus STW ? bumper moulding set..................................... 30,00 - Kia Clarus - dash decor set...................................................... 30,00 - Kia Joice ? spoiler................................................................... 49,00 - Kia Shuma (4-drs) 98 ? dakspoiler zonder remlicht (ongespoten) 39,00 - Kia Shuma ? mistlampen set.................................................... 39,00 - Kia Shuma / Sephia ? mistlampen set....................................... 49,00 - Kia Shuma ? front bumper spoiler............................................ 49,00 - Kia Rio ? rear bumper t.b.v. body kit...................................... 149,00 - Kia Rio ? mask lower rear skirt................................................ 49,00 - Kia Rio ? dakspoiler (ongespoten)............................................ 79,00 - Kia Rio ? dakspoiler (in kleur).................................................129,95 - Kia Rio ? rvs instaplisten met verlichting.................................... 35,00 - Kia Carens ? dash decor 2000 wood look 15-delig...................... 30,00 - Kia Sportage ? dakspoiler zonder remlicht ongespoten............... 25,00 - Kia Sportage ? dakspoiler met remlicht ongespoten................... 29,50 - Kia Sportage ? reservewielhoes 68 cm incl. hard disc................. 12,50 - Kia Sportage 94 ? uitlaatsierstukje RVS.................................... 25,00 - Kia Sportage ? carter bescherming zwart 94.............................. 30,00 Alle accessoires zijn acties en OP = OP. Belangstelling voor of vragen over de accessoires neem dan contact op met mij (Andr? Mol) bestuur@kiaclub.nl. Ik zal dan contact opnemen met het bedrijf. Foto?s van alle accessoires zijn aanwezig. Is het nodig dan zal ik de foto?s scannen en eventueel doorsturen naar de belangstellenden. Houdt er rekening mee. De accessoires moet u zelf afhalen in Vaassen. Het adres en telefoonnummer zijn bij mij bekend. Quote
Guest oddy Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 wat houd de fender set in? wielkast verbreders? Grtz oddy Quote
AJ Mol Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 De bovenstaande artikelen hoeven niet meer besteld te worden via mij. Vanaf nu zijn deze te bestellen via de website www.trendyauto.nl. Er staan ook wat artikelen tussen van de Picanto en de nieuwe Rio. Quote
Recommended Posts