Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vernieuwde KIA Connect App(lication)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag kreeg ik bij het aanklikken van de oude vertrouwde KIA Connect App een dwingende aanwijzing om de nieuwe App te laden en dus te gebruiken. Daar ben ik niet blij mee, want ik zit niet te wachten op reclames, veiligheidsscores en Driving Insights. Maar helaas, de vooruitgang hou je niet tegen.

Maar toen ik de kilometerstand wilde opzoeken was die nergens meer te vinden. Kijk ik niet goed of is hij ten prooi gevallen aan de vooruitgang?

Adri

Geplaatst

Goedemiddag Adri,

De nieuwe KIA-app heb ik sinds een aantal maanden ook geïnstalleerd. Ben het idd met jou eens dat er vreemde functies zichtbaar zijn. De reclame vind ook ook storend. Maar om terug te komen op jouw vraag, bij mij is de km-staand zichtbaar in het tabblad home (daar kom je in terecht zodra de app wordt gestart) en de km-stand is onder de afbeelding van de auto geplaatst. Geen idee of het type auto (Ceed versus Sportage) hierop van invloed is.

Groeten,

Chris K.

Geplaatst (aangepast)

Dat is grappig, bij het openen van de App staat op het beginscherm (Home) inderdaad de actuele kilometerstand. Maar als je dan na raadpleging van het overige deel, terugkomt op de Home pagina is hij spoorloos. Rara.

Ben benieuwd hoe jij de oude Connect App nog kan laden. Als ik op het oude icoontje druk wordt ik onverbiddelijk doorverwezen naar de nieuwe, in mijn geval middels laden via de App Store.

Adri

Opgelost. Bij terugkomst op de Home pagina staat er rechtsonder een groen auto-icoontje met een WiFi pet. Daarop drukken levert het ingangsscherm op met de kilometrage.

aangepast door Breeze
Geplaatst

Goedemorgen Adri, jij hebt gelijk. Het verdwijnen van de km-stand is mij niet eerder opgevallen. Weer wat geleerd v.w.b. het groene autootje met wifi antenne. Blijft overigens wel een vreemde functie de groene auto/kruisje.

V.w.b. de oude app heb/had ik nog niet verwijderd en laat m nog maar even op mijn telefoon staan. Dus de vraag of ik de app opnieuw kan laden kan ik niet beantwoorden.

Groeten,

Chris K.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...