Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

infotaiment vervangen voor alternaieve aftermarket dab radio met google car

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn Stonic is recent 7 jaar oud geworden en daarmee is de navigatieservice verlopen en vervallen. verlengen gaat niet. Ik zie geen drukke wegen en flitsers meer als ik online ben. Ik wil de complete set vervangen voor een alternatief. Ik wil dan gelijk ook Android google car beschikbaar hebben en een groter display zou ook wel fijn zijn. Ik ben aan het zoeken geweest maar zie door de bomen het bos niet meer. heeft iemand dit al gedaan en wat zou een geschikt en vooral ook passend apparaat zijn?

Geplaatst (aangepast)

Beste,

Waarom alle toestanden uithalen om je navigatiesysteem te updaten.

Sluit gewoon je telefoon aan met een usb kabel en verbindt met Android Auto of Apple Carplay.

Gebruik Waze. Navigatie van de telefoon verschijnt op je display.

Werkt als n tierelier en altijd up to date.

PS: Als je een groter display wilt zit er inderdaad niets anders op om het systeem te vervangen als dit al mogelijk is. Iets wat ik betwijfel.

Gr,

Jan

aangepast door JBL
Geplaatst

Dankjewel voor je reactie Jan. Helaas is mijn Stonic van net voor de tijd dat Android car beschikbaar was voor de Stonic. Waze gaat dus niet lukken. Net een paar maanden te oud. Daarom wil ik over naar iets anders

Geplaatst

Beste ArjenWeber,

Wat jammer, joh. Hoop voor je dat je iets vind.👍

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...