jeroen1970 Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Oh oh lekker suf ik bedoel ook privacy glas Ok en dat aanpassen van het glas wist ik niet, thanks. Jeroen Jeroen,het is privacy glas wat zich in mate aanpast aan de licht intensiteit.. Ik heb het, dus weet waarover ik praat.. In het donker is het alsof diegene achter zit in een limo rijdt.. En afhaneklijk van de lakkleur komt het privacyglas nog meer naar voren.. En alvst veel plezier dinsdag met je SW.. Quote
Alex VB Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Oh oh lekker suf ik bedoel ook privacy glas Ok en dat aanpassen van het glas wist ik niet, thanks. Jeroen Het aanpassen (Donkerder worden) is ook maar tot op een bepaald niveau... Het is sowieso al donker van zich en de meeste mensen valt het niet eens op... Mij heeft de verkoper dit vertelt en ben er toen een beetje op gaan letten... Quote
Peter75 Geplaatst 8 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2010 Mooie wagen, wij kunnen dinsdag oze SW Se7en ophalen. Ook gelijk laten afleveren met winterbanden? Wij wel in ieder geval.Ik wil ook straks wat foto's plaatsen met welk programma heb jij je kenteken bewerkt? Ik heb in het donker een proefrit gemaakt, en in mijn beleving was het veiligheidsglas donkerder. Jeroen hallo jeroen, ik heb de kentekenplaat even bijgewerkt met photoshop. is zo gefixed. Quote
Frank Hebbink Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Heb afgelopen dinsdag onze ceed se7en op kunnen halen. Super tevreden over het navigatie systeem. Het enige wat mij verbaasd is dat het ISG niet werkt. Lampje blijft branden en gaat niet uit. Heb morgen afspraak bij de dealer. Met het maken van een proefrit werkte het ISG ook niet en toen kreeg ik als excuus dat het aan "een" zekering lag. Ben erg benieuwd morgen... moeten niet aankomen dat het te koud is en daarom de accu spanning te laag is. Iemand dezelfde ervaring? Verder echt super fijne auto. Quote
jeroen1970 Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Ja wij hebben de auto ook dinsdag opgehaald, en ISG moet zichzelf inleren. gisteren toen de moter warm was deed hij bij mij. Dus misschien heb je nog niet genoeg KM gemaakt? Quote
Venga1 Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 (aangepast) Tot nu toe was de temperatuur te laag, dat het niet werkte heeft waarschijnlijk aan de temperatuur gelegen. Bij mij werkte het gisteren pas voor het eerst. Hierbij een aantal voorwaarden voordat ISG kan werken Werking ISG (Idle Stop & Go) Het ISG-systeem wordt ingeschakeld wanneer het contact in stand ON wordt gezet. De motor zal automatisch in de modus Idle Stop (AUTO STOP) overgaan als aan alle noodzakelijke voorwaarden is voldaan. Bijvoorbeeld: • Er is geen versnelling ingeschakeld en de koppeling is niet ingetrapt • De rijsnelheid moet na het starten van de motor met de sleutel of na stationair draaien ten minste eenmaal hoger zijn dan 10 km/h. • De rijsnelheid moet lager zijn dan 5 km/h. • De buitentemperatuur ligt tussen 2 15 Januari, 2010 aangepast door Venga1 Quote
ctheman Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 En ja hoor, hij staat voor de deur.Gister opgehaald in Apeldoorn en gelijk de teller even boven de 100 km gezet. echt super. Heb vanmorgen maar even een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg om die enorme smile van mijn gezicht te laten verwijderen. Hierbij even een paar foto's gemaakt met de mobiel. [ATTACH]662[/ATTACH][ATTACH]660[/ATTACH][ATTACH]663[/ATTACH] Hallo Peter , welkom op het Kia forum , Zelf ook veel info gelezen voor dat ik de Ceed SW 1.4 fifteen kocht. Veel plezier ermee. Gr Cor Quote
ctheman Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Hallo Peter , welkom op het Kia forum ,Zelf ook veel info gelezen voor dat ik de Ceed SW 1.4 fifteen kocht. Veel plezier ermee. Gr Cor Ben net de foto's van Peter zijn nieuwe Ceed aan het bekijken, en wat me opvalt is dat de knipperlichten nog op het voorscherm zitten. Ik dacht dat ze nu in buitenspiegels zaten??? Quote
ctheman Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Ja wij hebben de auto ook dinsdag opgehaald, en ISG moet zichzelf inleren. gisteren toen de moter warm was deed hij bij mij. Dus misschien heb je nog niet genoeg KM gemaakt? Bij die van ons doet het ISG ook al weken niet meer Heeft te maken met accu capaciteit geloof ik. Maar veel geef ik er niet om dat ISG het niet doet. ( veel korte stukken rijden wij) Gr Cor Quote
Alex VB Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Hallo Peter , welkom op het Kia forum ,Zelf ook veel info gelezen voor dat ik de Ceed SW 1.4 fifteen kocht. Veel plezier ermee. Gr Cor Hallo Cor, Lange tijd niet meer hier geweest .. Betreffende de knipperlichten in de spiegels! Dit is alleen maar bij enkele uitvoeringen. In Nederland vanaf..?????? In Belgi Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 ......Aangezien ik morgen in Brussel ben zal ik bij de KIA "Reclame" stand goed de ogen de kost geven en veel foto's maken van de verschillende modellen.. Alex, veel plezier morgen op de Autosalon. Quote
ctheman Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 (aangepast) Hallo Cor,Lange tijd niet meer hier geweest .. Betreffende de knipperlichten in de spiegels! Dit is alleen maar bij enkele uitvoeringen. In Nederland vanaf..?????? In Belgi 16 Januari, 2010 aangepast door ctheman Quote
Alex VB Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Alex, veel plezier morgen op de Autosalon. Thanks.. Zal uiteraard lukken.. om 10.00u. stormen we lekker naar binnen.. Eerst langs Sven van Meguiar's Belgie en daarna naar de KIA stand.. Van daaruit de DSB van AML (Aston Martin Lagonda) bekijken en vastleggen op de gevoelige plaat voor mijn AML collectie.. Dan eventjes voor dochterlief langs Jaguar voor enkele foto's en gadgets voor haar verzameling.. En daarna lekker rondstruinen en alle nieuwigheden bewonderen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.