Peter75 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo allemaal, Ik ben Peter en zeer binnenkort (eerste week januari) de trotse eigenaar van een nieuwe Kia Cee'd 1.4 SW se7en edition in de kleur Machine silver. Dit is ook onze eerste 'nieuwe' auto. Hiervoor in verschillende auto's gereden die minimaal 5 jaar oud waren. Onze huidige auto, een renault laguna break uit 1998 heeft ons tot op heden nog niet in de steek gelaten, maar aangezien wij nu meer op de weg zitten dan voorheen wilden wij toch iets anders en vooraal 'iets' nieuwer. We hebben heel wat auto's overwogen, maar na de testrit met de cee'd waren wij gelijk verkocht. Zodra hij voor de deur staat zal ik een aantal foto's plaatsen gr. Peter Quote
Guest Jantje Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 welkom en veel plezier en veilige kilometers gewenst met de aankomende ceed Quote
Smart Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Hallo Peter, Welkom op dit forum! Veel lees- en postplezier. Quote
Guest GreyGriffin Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Hallo Peter, Ook ik heet je welkom op de Kia-clubsite en feliciteer je met de aanschaf van een splinternieuwe Cee'd SW. Nog even rustig doorademen en hij staat voor je deur. Ben benieuwd naar de foto's. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
jeroen1970 Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Welkom, wij zijn ook begin januari de eigenaar van zo'n zelfde nieuwe auto alleen dan in oil blue metalic. Begint nu toch wel te kriebelen. Groet, Jeroen Quote
Aart.S Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Hoi Peter. Welkom op dit forum. Kan niet wachten op de foto`s 2010 gaat voor jou wel erg goed beginnen. Groeten, Aart. Quote
Pieter78 Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Welkom op het forum en veel mooie en veilige kilometers in je nieuwe aanwinst! Quote
Alex VB Posted December 29, 2009 Posted December 29, 2009 Ook van deze Nederbelg een welgemeend hartelijk welkom en veel pezier op dit forum en met je nieuwe aanwinst.. Je zult ervan genieten.. Quote
Peter75 Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 Ik word al een beetje zenuwachtig........ morgen is het zover en staat mijn se7en voor de deur Quote
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Eventjes volhouden.. Zakje erbij.. Adem in, adem uit... Rustig aan... Wil je wel morgen aub niet met een te grote glimlach rondlopen? ER zijn helaas nog mensen die jaloers zullen zijn op jou en je KIA.. Geloof me maar... Alvast veel plezier gewenst morgen.. En NIET vergeten!! FOTO'S, FOTO'S en nog meer FOTO'S aub... Quote
Rick Horst Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 je bent al ff geregistreerd maar aslnog; WELKOM heel veel plezier morgen in het afhalen en inrijden van de cee'd. Quote
Relena Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Welkom op dit forum Peter vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
corne Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 welkom bij de kia club en nog veel km rij plezier gr corne Quote
Peter75 Posted January 7, 2010 Author Posted January 7, 2010 (edited) En ja hoor, hij staat voor de deur. Gister opgehaald in Apeldoorn en gelijk de teller even boven de 100 km gezet. echt super. Heb vanmorgen maar even een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg om die enorme smile van mijn gezicht te laten verwijderen. Hierbij even een paar foto's gemaakt met de mobiel. Edited January 7, 2010 by Peter75 Quote
Smart Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 En ja hoor, hij staat voor de deur.Gister opgehaald in Apeldoorn en gelijk de teller even boven de 100 km gezet. echt super. Heb vanmorgen maar even een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg om die enorme smile van mijn gezicht te laten verwijderen. Hierbij even een paar foto's gemaakt met de mobiel. [ATTACH]659[/ATTACH][ATTACH]660[/ATTACH][ATTACH]661[/ATTACH] Hey Peter, Je hebt 'm. Mooie auto zeg. En strakke foto's gemaakt met je mobiel, niet verkeerd! Vele mooie en veilige km's toegewenst. Quote
Alex VB Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 En ja hoor, hij staat voor de deur.Gister opgehaald in Apeldoorn en gelijk de teller even boven de 100 km gezet. echt super. Heb vanmorgen maar even een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg om die enorme smile van mijn gezicht te laten verwijderen. Hierbij even een paar foto's gemaakt met de mobiel. [ATTACH]659[/ATTACH][ATTACH]660[/ATTACH][ATTACH]661[/ATTACH] Mooi, mooi mooi.... Die smile absoluut laten zitten....geniet van deze mooie wagen... Quote
bigwade Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 En ja hoor, hij staat voor de deur.Gister opgehaald in Apeldoorn en gelijk de teller even boven de 100 km gezet. echt super. Heb vanmorgen maar even een afspraak gemaakt bij de plastisch chirurg om die enorme smile van mijn gezicht te laten verwijderen. Hierbij even een paar foto's gemaakt met de mobiel. [ATTACH]659[/ATTACH][ATTACH]660[/ATTACH][ATTACH]661[/ATTACH] Mooi hoor, heb je'm meteen met de ketting aan de paal gelegd ? Quote
Peter75 Posted January 7, 2010 Author Posted January 7, 2010 Hij ligt niet aan de ketting , maar ik heb hem wel even aan de andere kant van de weg gezet. Hij staat normaal voor het huis net na een bocht en ja als er iemand te hard rijd in de bocht met de huidige gladheid...... Quote
Roderik Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 (edited) Maar Edited January 7, 2010 by Roderik Quote
jeroen1970 Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Mooie wagen, wij kunnen dinsdag oze SW Se7en ophalen. Ook gelijk laten afleveren met winterbanden? Wij wel in ieder geval. Ik wil ook straks wat foto's plaatsen met welk programma heb jij je kenteken bewerkt? Ik heb in het donker een proefrit gemaakt, en in mijn beleving was het veiligheidsglas donkerder. Jeroen Quote
Alex VB Posted January 8, 2010 Posted January 8, 2010 Jeroen, het is privacy glas wat zich in mate aanpast aan de licht intensiteit.. Ik heb het, dus weet waarover ik praat.. In het donker is het alsof diegene achter zit in een limo rijdt.. En afhaneklijk van de lakkleur komt het privacyglas nog meer naar voren.. En alvst veel plezier dinsdag met je SW.. Quote
Recommended Posts