KeesF Posted March 2 Posted March 2 (edited) Na ontvangst van een e-mail van KIA over de smart charge app, deze app vorige week direct geïnstalleerd. Bij de eerste laadsessie met deze app ging het laden niet verder dan 50%. Ik dacht dat het misschien lag aan het ontbreken van zonnestroom (het was grijs weer) en daarom heb ik slim laden toen uitgeschakeld, maar het laden ging niet verder, wat ik ook probeerde. Het opvallende is dat in de app 'Normaal laden' niet hoger dan 50% ingesteld kan worden. Ten einde raad de EV3 in de app ontkoppeld, maar nog steeds startte het laden niet. Kennelijk heeft de app een opdracht naar de auto gestuurd die niet wordt gewist als ik de auto ontkoppel. Daarna de auto maar weer gekoppeld en geprobeerd om de boostfunctie te activeren. Dat had in eerste instantie ook geen resultaat. Nog wat met de instellingen gerommeld en ineens begon het laden weer. Ik weet niet wat dit veroorzaakt heeft. Ik heb het probleem bij KIA gemeld maar daar krijg ik nog geen oplossende antwoorden. In het laatste antwoord geeft KIA aan dat ik Normaal laden tot 100% kan instellen, maar de app gaat echt niet verder dan 50%, zie de bijlage. Het bijzonder is dat Slim laden pas begint bij 50%. Ik snap sowieso niets van de instellingen. Wie herkent dit probleem en heeft voor mij de oplossing? Groeten, Kees Edited March 2 by KeesF Quote
Recommended Posts