Jump to content

dashboard, kentekenplaathouder

mihajur

Recommended Posts

Hallo,

wie kan mij helpen aan een dashboard voor Kia Sephia hatchback uit '98.

Het bovenste gedeelte van het dashboard lijkt wel verbrand en verwrongen. Zo is het al sinds ik de auto kocht 5 maanden geleden.

Misschien is er ook iemand die mij kan zeggen waar ik een kentekenplaathouder kan vinden, want deze is ook beschadigd. Het is voor op de voorbumper.

Vriendelijke groet,

Jurriaan van der Linden

Aan het dashboard kan ik je niet helpen helaas...

Maar wel aan kentekenplaat houders.

Ga eens naar een willekeurige automaterialen winkel. Of het nu de Halfords is, de Brezan, automat of een willekeurige tuningshop.

Allemaal hebben ze kentekenplaat houders in verschillende stijlen. Chroom, Carbon Look, met brede rand onder (voor evt. opschrift zoals de KiaClub.nl sticker) of zonder brede rand, het kan allemaal.

Kosten voor een kentekenplaathouder: Een rib uit je lijf :smartass: ongeveer 3,50, afhankelijk van de uitvoering die je kiest.

Overigens mocht je dan interesse hebben in de kentekenplaat houder sticker van de KiaClub, daarvoor kun je Tazteam een privebericht sturen, de enige kosten zijn dan de verzendkosten...

Groetjes,

Peter