Picardo Geplaatst 23 uur geleden Geplaatst 23 uur geleden Ben sinds kort in het bezit van een Sportage 2022 PHEV. Maar ik vraag me af hoe jullie de laadkabel opbergen. Hij ligt nu bij mij in de hoes los in de kofferruimte. Maar dat schuift lekker heen en weer natuurlijk. Zijn er handige opbergtips? Quote
Marc B. Geplaatst 20 uur geleden Geplaatst 20 uur geleden Hallo, Wanneer de achterzijde van de achterste zetels, net als bij mijn Sportage (2025) uit "tapijt" stof bestaat kun je er een elastische net aanhechten met velcron. Heb onderstaande gekocht bij Amazon Duitsland, waarschijnlijk ook in Amazon NL te koop. In de verpakking zitten er twee, heb er één kunnen gebruiken ...gebkleefd tegen uiterst linkse kant van achterkant linker achterzetel...ja, de rechtse strook kleeft dan een stukje op de rug van de rechtse zetel maar dat wordt alleen wat lastig wanneer je deze zetel wil neerklappen. https://www.amazon.de/dp/B08M69LQKL?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 Quote
O Geplaatst 18 uur geleden Geplaatst 18 uur geleden Ik heb deze van een bekende Chinese app. Top ding. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.