Tazteam Posted December 17, 2005 Posted December 17, 2005 Was een beetje aan het surfen op een Duitse Kia-site, en tot m'n stomme verbazing zag ik dit: http://kia-board.de/forum/thread.php?threadid=6772 En dat heeft tot nu toe nog geen ander model Kia voor elkaar gekregen. Quote
Anja Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 En daar komen ze nu mee.....is er een cup hebben we de Kia Picanto ingeruild voor een nieuwe RIO..... Ze hadden de Picanto gevandaliseerd en dat kostte zo veel no claim dat we goedkoper uitzijn met inruilen, Mike wilde zowieso iets groter en kickte al op de Rio dus was de bedoeling om die aan te gaan schaffen maar niet nu al , wilde eigenlijk over een jaartje pas... Als het meezit dan hebben we m over een week of 3. En dan moet ik met verdriet in de ogen de Pica afstaan Dat betekent dat ik dit forum in de steek ga laten en dat ik in het RIOforum bezig ga zijn. grtzzz Quote
Recommended Posts