JBL Geplaatst 17 uur geleden Geplaatst 17 uur geleden (aangepast) Op 15 mei een nieuwe Kia EV2 Air besteld. Deze wordt in juni afgeleverd. Een hele verandering omdat ik gewend ben aan een auto met benzinemotor en handschakeling. Na de proefrit met deze EV2, voorzien van automatische transmissie, geef ik toe dat het wel relaxed rijden is, hoor. Geen motor- en schakelgeluiden meer. Ondanks dat dit type het "instapmodel" is voelt hij heel solide aan en ziet hij er ook groter uit en lijkt veel op zijn "grotere broer" de EV3. In het begin zal ik best wel de nodige "laadstress" ervaren maar ga er vanuit dat ook dit een kwestie van wennen is. Fingers crossed. 17 uur geleden aangepast door JBL Quote
Breeze Geplaatst 12 uur geleden Geplaatst 12 uur geleden Gefeliciteerd, de test en reviews zijn allemaal positief. Een EV heeft helemaal geen transmissie meer, voor zover mij bekend. Adri Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.