Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kia-fans

Bent u ook in het bezit van een Kia. Maak dan je eigen dagboek over je auto onder "Eigeneren dagboek" en vermeld alles over je auto, zoals aanpassingen, tuning, uitbreiding met accessoires, technische problemen, verbruik, kosten, enz, enz.

Maak een eigen onderwerp aan. Noem de type auto of begin met je naam. Alles kan of mag.

Dit soort dagboeken geeft ontzettend veel informatie en is leuk om te lezen. Plaats af en toe een foto en het geheel is compleet.

De rest is aan jullie.

• 3 weeks later...
Posted

Waar blijven de verhalen van onze Kia bezitters. Kom op, open een dagboek en plaats ook wat.

Dit soort verhalen kunnen voor andere veel informatie bevatten. Op het duitse forum wordt hier ook veel gebruik van gemaakt. Dus schroom niet en klim in de pen.

• 2 years later...
Posted

Hoi Allemaal.

Ik ben Wil Wander uit Rozenburg.

Ik ben sinds februari 2006 de trotse bezitter van een Kia Shuma uit 1999.

15i 16v met airco.

De auto bevalt me prima.

De kilometerstand is nu net 114.000 km.

Het is een heerlijke auto die me tot nu toe probleemloos overal heen brengt.

De enige uitgaven die we tot nu toe gehad hebben zijn de normale uitgaven zoals de beurten (distributie bij 100.000 km) en nieuwe banden.

Verder zit de eertse uitlaat er nog onder en het eerste set koppelingsplaten.

Het enige probleempje is dat mijn wielen trillen bij bepaalde snelheden.

Het ligt niet aan de uitlijning zegt mijn bandenhandel.

Volgens hem is het probleem dat mijn velgen aan de binnenkant niet meer perfect rond zijn.

Dit zou komen door die vervloekte kleine drempels waar je net met de binnenkant van je wielen overheen rijdt.

Zijn er soms nog meer Kia bezitters die dit probleem herkennen??

Ik lees het graag.

Wil