FlorisJules Geplaatst 11 uur geleden Geplaatst 11 uur geleden Ik lees op diverse buitenlandse fora dat de achterklep van binnenuit te sluiten is. De jonge verkoper bij Kia zei dat dat ook niet kan. Maar ik kan mij dat niet voorstellen. is de knop links bij het stuur defect, of heeft de verkoper gelijk. Wie weet het antwoord? Quote
asty Geplaatst 10 uur geleden Geplaatst 10 uur geleden (aangepast) Wat bedoel je nu precies. Niet te openen, sluiten of allebei? Ik ben er inmiddels achter dat Kia tamelijk eigenwijs is in dat soort zaken. Ik weet inmiddels zeker dat bijvoorbeeld ook de achterlichten kunnen mee branden met de dagrij verlichting. Kia weigert dit zo te programmeren dat dat wel gaat. Zal dus met die achterklep niet anders zijn. In het kader van veiligheid laten ze het niet toe de klep te sluiten zonder toezicht. Is wel iets voor te zeggen vind ik. Ik heb heel lang BMW gereden. Op het bimmer forum waren heel veel hobbyisten die dat soort zaken zelf konden programmeren via de OBD stekker. Tot op heden op dit forum nog niemand hier over gehoord. 10 uur geleden aangepast door asty Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.