Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik lees op diverse buitenlandse fora dat de achterklep van binnenuit te sluiten is. De jonge verkoper bij Kia zei dat dat ook niet kan. Maar ik kan mij dat niet voorstellen. is de knop links bij het stuur defect, of heeft de verkoper gelijk. Wie weet het antwoord? 

Geplaatst (aangepast)

Wat bedoel je nu precies. Niet te openen, sluiten of allebei?

Ik ben er inmiddels achter dat Kia tamelijk eigenwijs is in dat soort zaken. Ik weet inmiddels zeker dat bijvoorbeeld ook de achterlichten kunnen mee branden met de dagrij verlichting. Kia weigert dit zo  te programmeren dat dat wel gaat. Zal dus met die achterklep niet anders zijn. In het kader van veiligheid laten ze het niet toe de klep te sluiten zonder toezicht. Is wel iets voor te zeggen vind ik.

Ik heb heel lang BMW gereden. Op het bimmer forum waren heel veel hobbyisten die dat soort zaken zelf konden programmeren via de OBD stekker. Tot op heden op dit forum nog niemand hier over gehoord.🤔 

aangepast door asty

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...