Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik mijn KIA wil opladen aan een laadpaal. Kaart aangeboden en de stekkers zitten in laadpaal en KIA. Laadpaal geeft aan: wachten op Auto? Auto is vergrendeld.Wat kan het zijn? 

Geplaatst

Advies van KIA is eerst de kabel aansluiten op de laadpaal. Daarna de pas/tag aanbieden. Pas daarna de kabel inpluggen bij de auto.

• Like 2
Geplaatst

En anders kabel inpluggen, kaart aanbieden en de onderzijde van de stekker in de auto iets optillen  door t hangen schiet die net niet in de vergrendeling soms. Is bij die van mij ook. 

• Like 2
Geplaatst

Hi Allen, Dank jullie wel voor de reacties.

Het is gelukt omdat bij een percentage van 80% of hoger de accu is, geeft de KIA pas later de lader vrij. Kan wel tot 15 minuten duren. ( Vraagt dan weinig laadvermogen) Advies is altijd om altijd de EPB handrem te activeren. Vanmiddag bij een ritje tot 15% begon de KIA direct te laden. Eerst pasje aanbieden, laadkabel in laadpaal en vervolgens in KIA. Of eerst laadkabel in Laadpaal, kaart aanbieden en dan in KIA 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...