Kadmon Geplaatst Woensdag om 15:50 Geplaatst Woensdag om 15:50 Als ik mijn KIA wil opladen aan een laadpaal. Kaart aangeboden en de stekkers zitten in laadpaal en KIA. Laadpaal geeft aan: wachten op Auto? Auto is vergrendeld.Wat kan het zijn? Quote
JohnnyBGoode Geplaatst gisteren om 08:23 Geplaatst gisteren om 08:23 Advies van KIA is eerst de kabel aansluiten op de laadpaal. Daarna de pas/tag aanbieden. Pas daarna de kabel inpluggen bij de auto. 2 Quote
O Geplaatst gisteren om 11:12 Geplaatst gisteren om 11:12 En anders kabel inpluggen, kaart aanbieden en de onderzijde van de stekker in de auto iets optillen door t hangen schiet die net niet in de vergrendeling soms. Is bij die van mij ook. 2 Quote
Kadmon Geplaatst 54 minuten geleden Topic Starter Geplaatst 54 minuten geleden Hi Allen, Dank jullie wel voor de reacties. Het is gelukt omdat bij een percentage van 80% of hoger de accu is, geeft de KIA pas later de lader vrij. Kan wel tot 15 minuten duren. ( Vraagt dan weinig laadvermogen) Advies is altijd om altijd de EPB handrem te activeren. Vanmiddag bij een ritje tot 15% begon de KIA direct te laden. Eerst pasje aanbieden, laadkabel in laadpaal en vervolgens in KIA. Of eerst laadkabel in Laadpaal, kaart aanbieden en dan in KIA Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.