Sprie Geplaatst gisteren om 08:03 Geplaatst gisteren om 08:03 Als de EV3 vermoeidheid meent te detecteren, licht er een cappuccino-symbooltje op met een langdurig alarmsignaal. Gelukkig gebeurt dit slechts zelden. Maar als ik de fietsendrager op de trekhaak monteer, gaat dat signaal elke paar minuten af! Bij sommige modellen, lees ik, is dat signaal uit te schakelen onder DAW, maar bij mij kan daar alleen het irritante 'rode oogje' worden uitgezet. Heb ik misschien een oudere versie. Hoe zet ik dat vreselijke signaal uit, dat wel 20 seconden kan aanhouden? Quote
Evert Mulder Geplaatst 21 uur geleden Geplaatst 21 uur geleden 3 uur geleden, zei Sprie: Als de EV3 vermoeidheid meent te detecteren, licht er een cappuccino-symbooltje op met een langdurig alarmsignaal. Gelukkig gebeurt dit slechts zelden. Maar als ik de fietsendrager op de trekhaak monteer, gaat dat signaal elke paar minuten af! Bij sommige modellen, lees ik, is dat signaal uit te schakelen onder DAW, maar bij mij kan daar alleen het irritante 'rode oogje' worden uitgezet. Heb ik misschien een oudere versie. Hoe zet ik dat vreselijke signaal uit, dat wel 20 seconden kan aanhouden? Kijk even op dit forum. Hier kun je een knop programmeren om het snel uit te zetten. Moet wel iedere keer bij het starten worden geactiveerd. https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/85756408#85756408 Quote
Sprie Geplaatst 17 uur geleden Topic Starter Geplaatst 17 uur geleden Dank, Evert, maar op dat forum vind ik slechts gelijkluidende klachten, geen oplossingen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.