ruijtersfotografie Geplaatst Donderdag om 11:54 Geplaatst Donderdag om 11:54 In eens geen geluid audio. Als ik navi via auto of google map gebruik heb ik wel geluid. Spotify via de telefoon staat alles in beeld en ze ziet muziek wordt afgespeeld maar geen geluid. (equeliazer zie je beweging). Radio ook geen geluid. Misschien weet iemand waar het probleem ligt. Quote
Murcielaygo Geplaatst Donderdag om 13:04 Geplaatst Donderdag om 13:04 Staat het volume van je telefoon wel open?Vaak is de volumeregeling van audio en navigatie apart van elkaar.En dat de een wel en de ander niet klinkt komt door het gebruik van verschillende Bluetooth Profielen. Quote
ruijtersfotografie Geplaatst gisteren om 22:02 Topic Starter Geplaatst gisteren om 22:02 geluid staat open. Update software . reset via het knopje gedaan, maar niets . Had volgende nog gevonden om te doen: 1-Zet de auto uit. 2-Schakel de gele/zwarte Memory Fuse-schakelaar in uw zekeringkast om naar OFF. 3-Laat de auto zo minimaal 15 minuten staan zodat het geheugen van de versterker écht leegloopt. 4-Zet hem weer op ON en start de auto. Doe ik zaterdag middag. Ik laat wel iets weten. Zonder muziek is vervelend en zeker naar Oostenrijk rijden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.