Jump to content

Recommended Posts

Posted

De eerste keer na 106000 km zonder defecten of problemen gehad te hebben wilde mijn Sorento op de Kerstvakantie niet meer. Na een lange probleemloze rit kwam ik aan op het vakantie adres in het Beierse woud , daar nog diesel getankt die tot -22 graden bestemd was. De volgende dag wilde ie niet meer, hij starte wel na veel moeite maar zodra ik wilde rijden en vermogen vroeg sloeg de motor af. Toen de ANWB gebeld binnen 1 uur stond de ADAC voor de deur met trailer om de auto mee te nemen. De monteur zei al dat het de diesel was. Hij nam de auto mee naar de Kia dealer in Regen waar de auto 1 dag in de garage heeft staan dooien, s middags kreeg ik telefoon dat mijn goede trouwe Sorento weer normaal liep, de warmte had hem goed gedaan. Verder waren er geen kosten aan verbonden en stond mij nog een mooi kerstfeest te wachten.

gr. Jos

Posted

Hallo Jos,

Je trouwe vierwieler heeft jou niet in de steek gelaten, het was die verrekte diesel die is gaan vlokken;)

Gelukkig heeft dat de pret van de Kerstvakantie niet kunnen drukken.

De beste wensen voor 2010 en vele en veilige km's toegewenst!

Posted

Dat heb ik al lang niet meer gehoord Smart,.....diesel die is gaan vlokken leuk.

Groetjes,

Relena

Posted
Dat heb ik al lang niet meer gehoord Smart,.....diesel die is gaan vlokken leuk.

Groetjes,

Relena

Kan dat dan niet meer met die koude temparaturen....?:shock: Ik weet dat de oliemaatschappijen er additieven ingooien in de winterperiode, maar gebeurt dat ook om dit tegen te gaan?

Guest Jantje
Posted
Kan dat dan niet meer met die koude temparaturen....?:shock: Ik weet dat de oliemaatschappijen er additieven ingooien in de winterperiode, maar gebeurt dat ook om dit tegen te gaan?

dat doen ze juist om dat probleem tegen te gaan. Maar bij de goedkopere pompen gebeurd dit vaak niet of te laat.