daalder Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Is dit misschien een idee voor een nieuw topic? Een goede start van dit jaar, plaats wat foto's van een (voorgenomen of uitgevoerde) modificatie aan je Kia ik trap alvast af met een idee voor een Audi-neus op m'n Sportage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 sorry dat ik het zeg, ik hou best van modificaties aan het uiterlijk van een auto. Maar zon audi front staat er niet mooi in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 (edited) Is dit misschien een idee voor een nieuw topic?Een goede start van dit jaar, plaats wat foto's van een (voorgenomen of uitgevoerde) modificatie aan je Kia ik trap alvast af met een idee voor een Audi-neus op m'n Sportage Hallo Daalder, Voor dit doel hebben wij al het 'Dagboek van Kia rijders. Hierin kun je jouw foto's plaatsen van jouw auto, de aanpassingen aan jouw auto, tuning aan jouw auto, jouw auto op een beeld mooie locatie, etc. Het door jouw gekozen topic bestaat dus al, alleen met een iets andere naam. Dan over het audi frontje op de sportage...: ALS het al zomaar mag vanwege de gevolgen bij een aanrijding (omdat de standaard bumper en grille meer stevigheid bieden -naar mijn idee - bij een aanrijding, dan gaas) dan vind ik het een fikse ontsiering van je Kia. Het past er naar mijn idee bepaald niet in, tenminste, de mix van het Kia front met de Audi grille past niet qua combi. Maar waarom je mooie Kia ontsieren met een Audi Grille? Groetjes, Peter Edited January 4, 2010 by El-Rio-Grande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts