koreanbeauty Posted December 24, 2005 Posted December 24, 2005 Nog geen drie weken voor het tweejaarlijkse Belgische autosalon verhoogt de Belgische KIA-invoerder fors de prijzen.De prijs van een Sorento 2.5CRDI EX automatic gaat van 31.990.00 euro naar 33.890.00 euro.Dat is een verhoging van maar liefst 1900.00euro!!!!!!! DE PERFECTE MANIER OM DE VERKOOPSCIJFERS DRASTISCH TERUG TE SCHROEVEN!!!!!!!!!!! Quote
Kia Fan Posted December 25, 2005 Posted December 25, 2005 Misschien is de hoofdoorzaak van deze prijsverhoging een overheidsmaatregel!!!! Ik weet dat hier in Nederland de prijzen van de Sorento per 1 januari ook omhoog gaan, dit komt omdat de BPM op SUV voertuigen omhoog gaat. Dus de prijsverhoging hier in Nederland (niet zo hoog als in Belgie) komt door overheidsmaatregelen. Quote
koreanbeauty Posted December 26, 2005 Author Posted December 26, 2005 Neenee,geen overheidsmaatregel. Ik las vandaag op het Duitse forum dat KIA-Duitsland de prijzen per 01/01/2006 verhoogt met2,33%.Naar verluit betrekt KIA-BE zijn auto's van KIA-DE,dus...... Toch vind ik het not-done,KIA heeft nog alles te bewijzen in dit landje. Quote
Recommended Posts