Peter75 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Ik las hier en daar over een dakhoes over de kia om zo de auto ijs en vuurwerk vrij te houden. Nu dacht ik, ik koop een dakhoes bij de halfords om zo mijn huidige auto Nu wil ik straks mijn nieuwe cee'd sw ook ijsvrij houden maar komende zomer ook vrij van hars. (frankrijk). Nu heb ik een dakhoes gekocht bij de halfords, een xxl, maar deze past niet over mijn huidige auto, een renault laguna break. En deze gaat dus straks ook niet over mijn cee'd passen. Hebben jullie nog tips and tricks voor het beschermen van mijn nieuwe Kia? Quote
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Ik heb een autohoes en deze past perfect.. Het is ook een XXL en doet het prima.. Je cee'd SW is volgens mij iets korter dan een Laguna.. Quote
Peter75 Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 weet je misschien ook welk merk het is, die ik gepast heb was zeker 80 cm tekort. hij kwam maar tot aan de rand van het dak Quote
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Merk moet ik je helaas schuldig blijven.. Ik heb hem toen in Maastricht bij Heuts gekocht.. Als je op hun site (www.heuts.nl) zoekt op autohoes dan zie je ook een hoes staan geschikt voor MPV en Stationwagons maat XL.. Deze heb ik en past goed.. Quote
Peter75 Posted January 5, 2010 Author Posted January 5, 2010 hartstikke bedankt. Wat zijn trouwens jouw ervaringen er mee? Gebruik je deze alleen in de winter of juist in de vakantie tegen hars Quote
Alex VB Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Op dit moment voortdurend.. Onze straat is sinds maart een bouwput en ik woon in Belgisch Limburg en hier is erg veel mergelstof.. Ik heb eens geprobeerd zonder hoes, maar toen werd ik ziek van de stof die ik op mijn wagen zag liggen... Nu is gewoon de hoes er weer op en de stof is minder.. (We hebben gelukkig geen last van bomen ) Ik poets de wagen graag, maar 3 tot 4 keer per week werd mij zelfs te veel... Quote
Recommended Posts