philippe Geplaatst 8 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2010 tripzor De velgen hebben mij 950e gekost zonder banden (eigen keus he) dunlop sp sport max uitstekende banden (tip) inverband de chiptuning weet ik dat je voorzichtig moet zijn maar kheb vertrouwen in apec we zullen zien zeker hoe dat het uitdraait. als je je remklauwen verft dan moet je ineens wel in het zwart (is maar een voorstel ik heb dit ook gedaan ) de rand waar je je wagen opkrikt een kleine 2 cm horizontaal links en rechts spuiten . ik weet niet of je het kan zien op de foto maar de wagen is wel mooier als het gespoten is . xenon wil ik ook plaatsen maar ik weet niet welke soort plus foto's zijn bij mij ook altijd welkom gr philippe Quote
Smart Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 tripzor De velgen hebben mij 950e gekost zonder banden (eigen keus he) dunlop sp sport max uitstekende banden (tip) inverband de chiptuning weet ik dat je voorzichtig moet zijn maar kheb vertrouwen in apec we zullen zien zeker hoe dat het uitdraait. als je je remklauwen verft dan moet je ineens wel in het zwart (is maar een voorstel ik heb dit ook gedaan ) de rand waar je je wagen opkrikt een kleine 2 cm horizontaal links en rechts spuiten . ik weet niet of je het kan zien op de foto maar de wagen is wel mooier als het gespoten is . xenon wil ik ook plaatsen maar ik weet niet welke soort plus foto's zijn bij mij ook altijd welkom gr philippe Hallo Philippe, Ik heb zelf ook hele goede ervaringen met de Dunlop Sport Maxx banden. Deze had ik in de maat 245/45/18 en waren nog behoorlijk comfortabel. Ook had ik zelf Pilot Bi-xenon (H4) verlichting ingebouwd gehad in de kleur 8000K. Dit is wit licht met een zweem blauw erin. Quote
philippe Geplaatst 8 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2010 dag smart zou ik die pilot bi-xenon ook kunne steken en waar heb je die gekocht ben wel geinterseert . die 8000k ( ik denk lichtsterkte nietwaar ) kan je hiermee rijden in belgie of zouden ze me rap langst de kant zetten ( de blauwkes ) mijn bandemaat is 225/40/18 en nog zeer comfortabel goede banden die dunlop's Quote
Smart Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 (aangepast) dag smart zou ik die pilot bi-xenon ook kunne steken en waar heb je die gekocht ben wel geinterseert . die 8000k ( ik denk lichtsterkte nietwaar ) kan je hiermee rijden in belgie of zouden ze me rap langst de kant zetten ( de blauwkes ) mijn bandemaat is 225/40/18 en nog zeer comfortabel goede banden die dunlop's Ik denk dat jij die ook kunt monteren, dat is universeel. De kleur mag in NL sowieso gebruikt worden. Ik weet alleen niet of dat ook voor Belgi 8 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Alex VB Geplaatst 8 Januari, 2010 Geplaatst 8 Januari, 2010 Om Xenon te plaatsen is het eigenlijk verplicht ook niveauregeling en reinigingsinstallatie te plaatsen. Maar ik heb begrepen van diverse inbouwfirma's dat de politie en de keuringstations niet moeilijk doen zolang het licht maar goed is afgesteld.. Ik heb morgen in Bilzen een afspraak om te kijken naar de mogelijkheden met alles erop en eraan.. Quote
philippe Geplaatst 8 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2010 ik ben benieuwt wil je zeker iets laten weten gr philippe Quote
Tripzor Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 (aangepast) Hoi, Ik ga straks foto's trekken van mijn xenon, Ik ben gewoon voor Pilot Xenon 8000k H7 Gegaan. Het is eigelijk vrij simpel te monteren, Bij Ceed /Pro Ceed heb je dus NIKS plek dus je moet bijde koplampen eruit halen en gewoon een simpel gat boren in de stop van je koplampen en dan die rubber met die kabel erdoor lampje monteren en dan de onderdelen wat vastmkane en je bent klaar, De koplampe eruit halen is niet zo heel makkelijk, Ik heb wel wat moeten vringen, Het is echt de manier waarop je ze eruit haalt, Ze gaan maar op 1 manier eruit. Dan terug monteren en wss laten afstellen, Ik heb ze laten afstellen in de Garage bij mijn maat (NonkelSimon) van dit forum hier. En dat helpte echt wel enorm want mijn rechtse licht verblinde verschrikkelijk en mijn linkse licht stond echt knal op de grond gericht. Dus AFSTELLEN Ik heb die bij Cargoods.nl gekocht, Pilot is het beste merk dat je kan vinden, Het is ook wat prijzig maar ik vind het eigelijk best meevallen, 2 jaar garantie, De meeste maar 1. Bij cargoods gwn bestellen en laten opsturen 8k Is wel vrij blauw hoor, Ik ben daar super tevreden van want ik wou ook wel wit met de blauwe gloed maar om eerlijk te zijn het is toch wel vrij blauw uitgevallen. Maja ik hoop als je het straks op de foto;s kunt zien Phillipe wat bedoel je precies met die zwarte verf ? Eerst een grondlaag zetten bedoel je ? Snap het niet goed 9 Januari, 2010 aangepast door Tripzor Quote
philippe Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 dag tripzor zoals je op de foto ziet het verticale lipje afplakken in de plooi en in het zwart spuiten bij mooi weer zie je dit zeer goed als het gespoten is ander valt die witte lijn zeer goed op je zou denken dat het niet op valt maar mijne beste maat zag het direkt het zijn de subtiele veranderingen die je wagen nog mooier maken [ATTACH]690[/ATTACH] Quote
Tripzor Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Hier zijn de foto's: http://www.kiaclub.nl/ceed/3393-xenon-pro-ceed.html#post22256 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.