Jump to content

Merkentrouw...

Recommended Posts

Guest Pombal12
Posted

Hoe merkentrouw is de KIA-rijder?

Diep in mijn geheugen gravend kom ik tot de conclusie dat ik in 30 jaar tijd (sinds 1980 ongeveer, daarv

Posted

Zoals Venga1 al heeft gezegd kijk eens in het topic: Welke auto's hebben jullie allemaal al gehad..

Zo zul je zien dat veel huidige KIA rijders eerst jaren in een ander merk gereden hebben voordat ze bij KIA terecht kwamen...

Ikzelf ben na bijna 2 jaar in de SW meer dan tevreden over het merk KIA en blijf deze trouw.. De volgende wagen zal ook weer een SW zijn.. Maar eerst rijd ik nog lekker 3 jaar in "Black Mamba I"

Posted

4 automerken in 30 jaar komt gemiddeld uit op 7,5 jaar per automerk. dat mag je volgens mij redelijk merkentrouw noemen.

ik zelf kom met 3 jaar op 3 automerken. maar ik moet bekennen dat ik waarschijnlijk overstap van een picanto naar een aygo of yaris. afhankelijk van het aanbod natuurlijk. maar heb erg goede ervaringen met toyota (mijn celica, andere toyota's van kennissen/vrienden/familie)

Guest Jantje
Posted

ik heb sinds ik me rijbewijs heb, begin 2004 zoveel merken auto's gehad dat ik niet kan zeggen dat ik merkentrouw ben

Posted

14 jaar Seat gereden, nu volgende week voor de eerste keer een Kia.

Als Kia zo voordelig blijft en hoge garantie's blijft geven, en de auto blijkt betrouwbaar te zijn, kan het goed zijn dat ik over 5 jaar de auto inruil voor weer een nieuwe Kia :)

Jeroen