Relena Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Was zo blij om vandaag eindelijk eens een keer een tweede Soul bij ons op de straat te zien. En wat gebeurt er ik maak snel foto's met beide erop. En even later zie ik dezelfde Soul met blikschade heb nog snel foto's kunnen maken voor dat hij weg ging. Zo zie je maar weer hoe snel het kan gebeuren. Tussen de foto's zit 15 minuten ongelofelijk. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Hoi relena, Zo zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje. Wel zonde hoor van zo`n mooie Soul. wij moeten vanavond voor verjaardag naar almere. Ondanks onze 4WD kijken we toch even het weer aan. Anders.................. blijven we lekker thuis. We laten onze sportage niet door een ander in de prak rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 zo zonde, eigen schuld of iemand bij hun erop geknald ?? @Aart: bijna geen sneeuw hier, valt allemaal reuze mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Raad je aan blijf thuis ben zelf ook thuis gebleven nadat ik de schade gezien heb. Normaal had ik vandaag een familie nieuwjaars borrel. Af en toe heb je het zelf niet in de hand dat begrijpt iedereen. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 zo zonde, eigen schuld of iemand bij hun erop geknald ??@Aart: bijna geen sneeuw hier, valt allemaal reuze mee Hij bij iemand,.......als ik het goed begrepen heb was het een volvo. Gewoon van achter erop gereden met zoals ze mij zeiden geringe snelheid. Waarschijnlijk geen winterbanden erop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 zo zonde, eigen schuld of iemand bij hun erop geknald ??@Aart: bijna geen sneeuw hier, valt allemaal reuze mee Bedankt voor de tip. Hier in Purmerend is ook nog geen vlok gevallen. Als het zo blijft ga ik wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Hij bij iemand,.......als ik het goed begrepen heb was het een volvo.Gewoon van achter erop gereden met zoals ze mij zeiden geringe snelheid. Waarschijnlijk geen winterbanden erop. Ik heb ook geen winterbanden, dus ook geen ervaring ermee. Maar ik denk dat het ook met de rijstijl heeft te maken. Iedereen zou een motorrijbewijs moeten hebben. Bij een goede rijschool leer je goed anticiperen wat volgens mij erg belangrijk is in het verkeer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Mooie Soul !!! Jammer van de schade, zat op dezelfde plek als bij mij pas geleden ! @ Aart: Denk dat iedereen verplicht een slipcursus zou moeten volgen. Heb zelf diverse race/rally/drift cursussen gedaan en als je ziet hoe alert ik kan reageren op sommige situaties dan is dat wel erg fijn ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Ik heb ook geen winterbanden, dus ook geen ervaring ermee.Maar ik denk dat het ook met de rijstijl heeft te maken. Iedereen zou een motorrijbewijs moeten hebben. Bij een goede rijschool leer je goed anticiperen wat volgens mij erg belangrijk is in het verkeer. hier sneeuwt het vanaf 17:00 al, en nog steeds.. super veel gevallen al en lijkt wel een sneeuw storm zo hard waait het. Blijft maar hard door sneeuwen, volgens buienradar duurt het tot morgen 19:00. In Assen.... ben benieuwd hoe ik straks weer 200km naar huis moet (morgen avond!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 De wegen naar Almere waren gisteravond prima te berijden. Gelukkig geen problemen gehad Groeten, Aart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 De wegen naar Almere waren gisteravond prima te berijden.Gelukkig geen problemen gehad Groeten, Aart. Hier zak je tot de helft van je onderbeen weg. Zo'n 40cm denk ik bijgevallen bij de vele sneeuw die we al hadden. De wegen zijn NIET te rijden hier, enige wat ze doen is schuiven, strooien niet gek genoeg. Het sneeuwt nog, al vanaf 18:00 gisteren heel hard tot aan nu en vannacht ook doorgegaan. Poeh, vroeg richting huis vanavond, hopelijk lukt het allemaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Hier zak je tot de helft van je onderbeen weg. Zo'n 40cm denk ik bijgevallen bij de vele sneeuw die we al hadden.De wegen zijn NIET te rijden hier, enige wat ze doen is schuiven, strooien niet gek genoeg. Het sneeuwt nog, al vanaf 18:00 gisteren heel hard tot aan nu en vannacht ook doorgegaan. Poeh, vroeg richting huis vanavond, hopelijk lukt het allemaal. Ik zou ook zeker vroeg vertrekken. Neem een deken en eten en drinken mee. Je weet het nooit. Maar doe voorzichtig. Goede reis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Die ziet er nog redelijk nieuw uit, Zonde!!! Maar ik denk als hun wel onium hebben dus ik denk als dat bakje binnen een maand terug gaat zijn zoals hij was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted January 10, 2010 Author Share Posted January 10, 2010 Heb ondertussen begrepen dat hij de Soul uitgeleend had. Geloof dat hij in een garage werkt. Zal je maar gebeuren. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Ik ben dit weekend weer van utrecht naar groningen en weer terug gereden, geen problemen gehad met gladheid. Ondanks dat er in groningen weer een hoop sneeuw gevallen was en er gewaarschuwd werd voor sneeuwduinen en sneeuwjacht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
philippe Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 jammer mooie soul velgen zijn mijn smaak niet echt ik zie liever de originele 18 inch velgen, maar is smaak natuurlijk hoop dat het rap word gemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts