Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemiddag,

Zojuist geregistreerd, afgelopen weekend de C'eed SW 7ven in de kleur Black Pearl Metallic gekocht, als het goed is moet ik hem volgende week of over 2 weken krijgen. De eerste keer dat we een nieuwe auto aanschaffen, doet Kia goed maar haar 7 jaar volledige garantie.

Als iemand al erachter is gekomen om welk type navigatie het gaat dan hoor ik dat graag, ben benieuwd wat hier allemaal op aangesloten kan worden. Als ik via bluetooth connecteer dan stond op mijn telefoon Pioneer, dus ik verwacht dat het om een pioneer gaat, maar welk typenummer is mij en de garage onbekend.

Gr. Jean

Posted

hallo jean welkom op het forum.

gebruik de zoekfunctie even volgens mij staan hier al wat draadjes over navigatiesystemen op het forum.

in ieder geval veel veilige en prettige kilometers toegewenst.

en zoals vele andere forum gebruikers vinden we foto een welkome aanvulling.

groet ronald

Posted

Jean7ven welkom op dit forum en gefeliciteerd met

je aankoop.

Zullen lange weken wachten worden.

Maar als je de C

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Jean,

Welkom op de Kia-clubsite en wat een fraaie auto heb je aangeschaft! Ik voeg mij bij de heren hierboven waar het gaat om wat foto's van je 'zwarte parel'. Nog even geduld en hij staat voor je deur te glimmen!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Ik ga het forum zeker voorzien van een aantal mooie plaatjes van mijn nieuwe aanwinst.

Ik had al iets gevonden over het navigatiescherm, maar nog niet gevonden welk type er nu in zit, maar ik zoek verder.

Posted

Jean7ven,

Van harte welkom van de Nederbelgen..

De cee'd SW in black (mamba) pearl is inderdaad super mooi.. Hij zal je veel bekijks bezorgen..

Maar, vanalles wens ik je veilige kilometers en vooral veel plezier..

Posted

Ja, doe dat nou eens Peter......, iedereen vraagt dat zich af, chop, chop....:mrgreen:

Posted

Hey Peter,

Daarom zijn we ook voor de zwarte gegaan, vanwege het chroom :wink:

Zat te twijfelen tussen de witte en de zwarte, vanwege het privacy glass had de witte ook heel mooi kunnen zijn, ben alleen bang dat die me na een tijdje gaat vervelen.

En ja ik weet zeker dat er pioneer stond, maar ben ook heel benieuwd of jij erachter kunt komen wat er nu daadwerkelijk in zit en of je al nieuws hebt over de nieuwe update met de nederlandse taal erin.

Bedankt.

Gr. Jean

Posted

Vandaag bericht gekregen van de garage, de Kia wordt volgende week woensdag afgeleverd, is er gelukkig een einde gekomen aan het (lange) wachten. Gaan er binnenkort gelijk mee naar Oostenrijk, is hij gelijk goed ingereden :-)

@Peter

Ben jij er al toevallig achter welk navigatiesysteem er in de 7ven uitvoering zit? of hoe de achterkant van het navigatiesysteem eruit ziet, gaat mij om de mogelijke extra aansluitingen. En volgens mij had je toch gelijk dat het geen Pioneer is, maar wat het dan wel is????