Dave(nga) Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hallo allemaal!!!! Even voorstellen, Ik ben Dave en sinds kort trotse bezitter van een Venga 1.4 x-tra dus dacht laat ik me hier maar gelijk op dit mooie forum inschrijven! Probeer later nog wel even wat fotoos van mijn bolide er op te zetten.... Dave Quote
Alex VB Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Goedemorgen Dave, Van harte welkom op HET KIA forum.. Ik wens je vel plezier en vooral veilige kilometers met je nieuwe Venga. Foto's uploaden is eigenlijk simpel. In het topic smoelenboek staat een methode uitgelegd hoe je foto's kunt plaatsen. Quote
Guest GreyGriffin Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hallo Dave, Welkom op de Kia-clubsite. Alweer zo'n fraaie Venga erbij op de Nederlandse/Belgische wegen! Gefeliciteerd met je aankoop, ik wens je er een hoop plezierige kilometers in toe. Dat van die foto's is een heel goede gedachte, want daar ben ik verzot op en met mij nog een heleboel forumleden. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Relena Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Welkom en veel plezier op dit forum vanuit het mooie Limburg Dave. Groetjes, Relena Quote
Guest FirstVenga Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hallo Dave Welkom bij de club van o.a. Venga rijders. Veel plezier en veilige km met je nieuwe auto. Harrie Quote
Aart.S Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Hoi Dave, Gefeliciteerd met je nieuwe Venga en veilige km. En natuurlijk welkom op het Kia Forum. Zoals eerder geschreven, we zijn benieuwd naar de foto`s Quote
Recommended Posts