Guest Hakima Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 We hebben onze nieuwe (2hands) Kia opgehaald. We zijn er hartstikke blij mee . Het is de Kia opirus. Die wordt helaas niet meer in Nederland verkocht. Ik weet het, dit is echt zo'n auto die je of mooi vindt of totaal niet. Het is wel een groot verschil met m'n vorige auto. Dat was een Citroen C2 VTR 1.6. Werd ook al niet meer gemaakt. Ik weet ze wel uit te zoeken he. Ik zal binnenkort een foto plaatsen. De auto is nu nog zilver maar wil em zwart over laten spuiten, dat vind ik bij deze auto mooier. gr Hakima Quote
Aart.S Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Gefeliciteerd met je Kia Opirus. Veel veilige km. Dat zwart spuiten zal nog een hoop werk zijn suc6 er mee. Quote
Smart Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Hallo Hakima, Welkom op het forum! Gefeliciteerd met je aankoop! Quote
Guest GreyGriffin Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Hallo Hakima, Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met de aankoop van je Opirus. Van zilvergrijs naar zwart, da's wel een hele gedaanteverwisseling. Ik ben benieuwd hoe-ie er straks bij staat. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Hasselt Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Mooie wagen! Heb er eens eentje als vervangwagen van de verdeler meegekregen. SUPER Quote
Alex VB Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Hallo Hakima, Welkom op het forum voor de KIA rijder.. Veel plezier met je Opirius en van zilver naar zwart is inderdaad een grote "stap". Quote
Guest Hakima Posted January 25, 2010 Posted January 25, 2010 Ik laat de auto maar voorlopig maar zilver. Heb eens rondgevraagd en offertes opgevraagd bij verschillende bedrijven maar dat wordt een kostbare zaak en wil het niet latendoen door een beunhaas want dan krijg je geen garantie. Weet iemand of je ook ergens een 1,8 din radio kan krijgen. Ik kan er alleen 1 van Grundig vinden en die heeft er een cassettespeler inzitten. Dat vind ik niet mooi. grt Hakima Quote
Recommended Posts