j wijnands Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Mijn naam is Jan wijnands en woon in noordwijk. Leeftijd 57 jaar.Getrouwd 3 kinderen en 3 kleinkinderen. rijd in een picanto sinds een jaar dus het nieuwe model. Al veel autoos gehad en versleten want de beste auto die er bestaat is de gene die het elke morgen weer doet.dat was voor mij het uitgaanspunt. waarom nu picanto?? Mijn vrouw heeft dit keer de auto uitgezocht en ik de kleur(rood) Verder wil ik op graag op de hoogte blijven van de ervaringen van andere wat betreft deze auto. groeten aan de medeforum leden. Quote
Hasselt Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Welkom Jan, Hier kan je zeker nog wat opsteken over de Picanto! Quote
Aart.S Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Hallo Jan. Welkom op dit forum en veel lees en postplezier. en natuurlijk veel plezier en veilige km met je Picanto. Als je tijd hebt maak wat foto`s. zijn we dol op. Quote
Guest GreyGriffin Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Hallo Jan, Ben misschien een beetje laat, maar wil je toch welkom heten bij de Kiaclub. Ik rijd sinds een paar maanden ook Picanto en tot nu toe heb ik daar geen spijt van. Ik kwam uit een Cee'd, dus heb wel wat ingeleverd op het gebied van grootte en motorvermogen. Maar daar heb ik wat voor teruggekregen: de Pica is wendbaar, past in kleine parkeergaatjes, het 1.1-motortje is minder dorstig dan de 2.0 van de Cee'd en de kosten op het gebied van verzekeren en wegenbelasting zien er een stuk vriendelijker uit. Groet van GreyGriffin Quote
Alex VB Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Hallo Jan, Van harte welkom op UT KIA forum van de Benelux.. Ik wens je veel rijplezier en vooral veilige kilometers met jullie Pica... Quote
j wijnands Posted January 24, 2010 Author Posted January 24, 2010 Tot nu toe erg bedankt voor de ontvangst op dit forum Vind dit allemaal heel fijn dat men zo wordt vewelkomd. nogmaals bedankt. Quote
Recommended Posts