dusty Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Hallo Allemaal, Einige tijd geleden heb ik een coulance regeling aangevraagd bij Kia Nederland. Eindelijk bericht gekregen, geen vergoeding!!!!!!!!!!. Garantie was verlopen etc etc. Wel heb ik een waardecheque gekregen van 250 euro, ga ik die maar gebruiken voor de grote beurt. Dus toch iets gekregen, al is het niet waar ik op gehoopt had. Groeten. Quote
Peterrrrr Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Waar had je dat voor aangevraagd ? Waardecheque is toch netjes ? Quote
Remko .me Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Idd, je moet echt blij zijn dat je dat heb gehad... Quote
Smart Geplaatst 24 Januari, 2010 Geplaatst 24 Januari, 2010 Dusty, deze discussie had beter in het originele topic gezet kunnen worden. Nu weet niet iedereen wat er bedoeld wordt met de verkregen coulancevergoeding. Maar je hebt in ieder geval een bedrag vergoedt gekregen. Dat is prettig om te lezen. Zie link: http://www.kiaclub.nl/sorento/3182-lekkage-koelvloeistof-aanvraag-colance-regeling.html#post19267 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.