hafc1903 Posted January 26, 2010 Posted January 26, 2010 Hoi, Ik heb een KIA C'eed uit 2006 en nu vroeg ik me hetvolgende af: Ik heb de c'eed nu 1,5 jr en heb nog nooit het esp lampje zien branden (behalve bij starten auto). Kan dit wel? Ik zou wel eens willen testen of het werkt? Kan dat? Hoe moet ik dat doen? Ik heb soms het idee dat het niet werkt. Kunnen ze ook checken dmv software uit te lezen of ESP functioneerd? Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt. Quote
Pieter78 Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Volgens mij is het zo dat wanneer er ESP (stabiliteitsregeling, voor veiliger bochten doorgaan) op je auto zit dat er dan ook een knopje zit 'ESP OFF", links naast de hoogteregeling van je koplampen. Als dat knopje er niet zit heb je waarschijnlijk geen ESP. Is het lampje wat je dan ziet branden niet EPS? dat is het lampje van de electronische stuurbekrachtiging en dat hoort niet te branden, want dan kan er iets mis zijn met je stuurbekrachting (maar bij sommige cee'ds en pro_cee'ds brandt dat lampje wel). Quote
Recommended Posts