Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zijn er verschillen dan met model 2009? Of hebben we het nog over de 1e en de 2e generatie. Kleine faceliftjes binnen en ander neusje?

Volgens mij heeft de 2010 Proceed de knipperlichten in de spiegels en vierkante mistlampen ipv rond en een ander stuurwiel( bedieningsknoppen ) en misschien nog wat andere kleine veranderingen waar ik niet van op de hoogte ben.

Groeten Ronald.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Jer,

Ken je die ouwe knakkers die in de VUT zitten en het op hun manier heel erg druk hebben? Zo eentje ben ik er ook, vandaar dat ik nu pas ben toegekomen aan het lezen van dit draadje. Je hebt een mooie auto aangeschaft, gefeliciteerd! Bij mij om de hoek woont een Pro Cee'd-eigenaar die het 'oude' type nog heeft (zwart) en naar die Kia kijk ik vaak met goedkeurende blikken. Ik wens je sterkte bij het aftellen tot de afleverdatum!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst
Volgens mij heeft de 2010 Proceed de knipperlichten in de spiegels en vierkante mistlampen ipv rond en een ander stuurwiel( bedieningsknoppen ) en misschien nog wat andere kleine veranderingen waar ik niet van op de hoogte ben.

Groeten Ronald.

De knipperlichten in de spiegels horen bij het comfortpack.

Geplaatst
Volgende week zaterdag een proefrit maken in de Pro Cee'd. Netjes gebeld door KIA.

Nice ga maar is op zen staart staan dan :P, Denk er wel aan: Eens je op zen staart hebt gestaan, ben je verslaafd :P Daar heb ik nu ook last van.

Geplaatst

Net de dealer maar eens gebeld, of het ook een proefrit kon zijn in de KIA met Comfort pack.

Nou, die proefritten blijken niet georganiseerd te worden door de dealer zelf. Maar geregeld door KIA NL. Dus as zaterdag met een Pro Cee'd 1.4 onderweg vanuit dealer in Ede. Dat is de enige die ze heben staan.

Heel erg slordig vind ik.

Zijn er die dezelfde ervaring hebben???

Geplaatst
Net de dealer maar eens gebeld, of het ook een proefrit kon zijn in de KIA met Comfort pack.

Nou, die proefritten blijken niet georganiseerd te worden door de dealer zelf. Maar geregeld door KIA NL. Dus as zaterdag met een Pro Cee'd 1.4 onderweg vanuit dealer in Ede. Dat is de enige die ze heben staan.

Heel erg slordig vind ik.

Zijn er die dezelfde ervaring hebben???

Aan de ene kant geef ik je gelijk dat het slordig is, maar aan de ene kant vind ik persoonlijk dat KIA NL het zo goed doet.. Ze drukken zo de aanschafkosten van de dealers voor een demowagen. Het is mijns inziens onbegonnen werk om van ieder type en uitvoering een demowagen te hebben. Laat staan het kostenplaatje..

Geplaatst

Alex,

Duidelijk. Maar wat ik vervelend vind, is dat KIA NL dus beloftes doet die de dealer op goede gronden niet kan waarmaken.

Geplaatst

Zaterdag een proefrit gemaakt in een 1 jaar oude Pro Cee'd. 1.4 en dat verschil met de 1.6 merk je wel. Voor de rest een fijne auto. Ik had graag in een Comfort pack gereden, maar ja die was er niet.

Van de dealer begreep ik dat ze andere afspraken gaan maken met KIA NL over de proefritten. Dus niet meer zo dat KIA NL dat gaat bepalen.

Ik ben uitgereden en wacht op mijn KIA.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...