Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag in onderhandeling met de dealer over een 1.6 Pro Ceed.

Met en zonder inruil. Helaas geen mogelijkheid een proefrit te maken. Morgen ook even langs bij de dealer in Ede.

Prachtige auto 1.6 X-ecutive en comfortpakket.

Het gaat er denk ik wel van komen.

Posted
Welkom hier..

Hoezo geen proefrit ?

Hebben ze geen demo staan ?

de meeste demo's zijn 1.4's

Posted

Nee geen demo. Niet in Arnhem en niet in Ede. Kon wel een 1.6 Stationwagon rijden, motor is hetzelfde. Nee ik wil een ProCeed 1.6 proberen.

Posted

Wat is dat toch met die 1.6 motoren, waarom daar geen demo's van?

Posted
Nee geen demo. Niet in Arnhem en niet in Ede. Kon wel een 1.6 Stationwagon rijden, motor is hetzelfde. Nee ik wil een ProCeed 1.6 proberen.

Mijn ervaring is dat de pro ceed echt precies het zelfde rijdt als de ceed SW. Ik heb ook 2x proef gereden met een ceed SW en toen een pro ceed gekocht.

Wat is dat toch met die 1.6 motoren, waarom daar geen demo's van?

1.4 verkoopt op dit moment makkelijker/sneller vanwege het milieu gezeik

Posted

Laat Kia de binnenkort leverbare 1.6 Turbo (iX35/Sportage) maar in de Venga en Pro Cee'd lepelen. 'Go with the flow'!

Posted
Laat Kia de binnenkort leverbare 1.6 Turbo (iX35/Sportage) maar in de Venga en Pro Cee'd lepelen. 'Go with the flow'!

ik wacht wel tot er een sportage van achter total loss gereden wordt, haal het motorblok er wel uit voor in de pro ceed :cool:

Posted
ik wacht wel tot er een sportage van achter total loss gereden wordt, haal het motorblok er wel uit voor in de pro ceed :cool:

Gelijk heb je. Daarna ben ik aan de beurt neem ik aan?:wink:

Posted

voor in de toekomstige venga of voor in de seicento? het is beide vast wel passend te maken haha

Posted
voor in de toekomstige venga of voor in de seicento? het is beide vast wel passend te maken haha

Nee, voor in de Venga. Die Seiz. ruk je dan helemaal uit elkaar;)

Posted
Nee, voor in de Venga. Die Seiz. ruk je dan helemaal uit elkaar;)

valt mee hoor, er reed hier iemand rond met een seicento 1100 en had daar een turbo opgebouwd. Heeft toch 1,5 jaar rond geknald voor de motor zei ga maar duwen :mrgreen:

Posted (edited)
Vandaag in onderhandeling met de dealer over een 1.6 Pro Ceed.

Met en zonder inruil. Helaas geen mogelijkheid een proefrit te maken. Morgen ook even langs bij de dealer in Ede.

Prachtige auto 1.6 X-ecutive en comfortpakket.

Het gaat er denk ik wel van komen.

Hallo Snackey,

Als je kunt rijden in een demo Ceed SW 1.6 dan komt dat wel overeen met de Proceed alleen de proceed is wat stugger afgeveerd .

Even voor de liefhebber welke kleur word het ????

Groeten Ronald

Edited by Thoronn
Iets vergeten
Posted

Al die klote verkopers denken alleen maar aan zichzelf, rijden een 1.4 voor de 20% bijtelling ! Ow... rij zelf ook een 1.4 hehehe

En om heel eerlijk te zijn ben ik het helemaal eens met Thoronn De Pro Cee'd is alleen iets stugger maar verder rijdt het precies hetzelfde !

Posted
Hallo Snackey,

Even voor de liefhebber welke kleur word het ????

Groeten Ronald

Totnutoe alleen de Piston-Grey gezien en die vind ik best mooi. Vandaag in Ede naar andere kleuren kijken.

Posted

Piston-Grey vindt opzich wel de mooiste kleur voor de ceed. Maar machine silver zoals ik heb vindt ik een hele goede 2e keus :cool:

Posted (edited)

Vandaag handtekening gezet. Pro Ceed 1.6 X-ecutive met Comfortpack. Kleur Piston Grey.

En nu maar wachten. Is niet op voorraad dus moet nog uit fabriek komen. 8 tot 10 weken.

Edited by snackey
Posted

Jer,

Van harte gefeliciteerd met je aankoop.. Het wachtgen zal absoluut beloond worden. Daar ben ik van overtuigd...

Posted

Hey, de kogel is door de kerk. Gefeliciteerd met de aankoop!

Posted

Gefeliciteerd met je aankoop en nu nog 8 tot 10 weken wachten tot de aflevering.

Waarschijnlijk het eerste nieuwe model (2010) Proceed op dit forum !!

Groeten Ronald.

Posted
Waarschijnlijk het eerste nieuwe model (2010) Proceed op dit forum !!

Groeten Ronald.

Zijn er verschillen dan met model 2009? Of hebben we het nog over de 1e en de 2e generatie. Kleine faceliftjes binnen en ander neusje?