Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil op mijn Sportage, bouwjaar 2006, graag donkere koplampen monteren. Nu kan ik die tweedehands nergens vinden en nieuw kopen lijkt me gezien de prijs geen optie. Heeft iemand een tip?

Geplaatst

Als je donkere koplampen wilt, kan je heel goedkoop zelf maken,

Ga naar de dichtsbijzijnde doe het zelf zaak, koop je daar een spuitbus zwarte verf, (let wel op dat hij op plastic mag gebruik worden, plak de omgeving rond de koplamp af, en spuit gelijkmatig er een laagje lak over.

Op deze manier, heb je donkere koplampen en je bent uniek!!!!

Geplaatst

Ik weet dat er speciale spuitlak te koop is bij de tuningboer maar dat vind ik geen optie.

De Sportage vanaf bouwjaar 2008 heeft origineel donkere koplampen. Die zou ik ook graag op de mijne monteren.

Geplaatst

Je moet de tuningmarkt aflopen. D.w.z. dat je eens in Duitsland moet zoeken. De tuningmarkt is daar vele malen groter dan in NL. En ja, ook Koreaanse merken zijn redelijk vertegenwoordigt.

Geplaatst

beste advies. ga naar de tuning show in essen. Veel materiaal op voorraad en zeer hoge kortingen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...