Venga OK Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Afgelopen Vrijdag om 17:00 uur kon ik mijn Venga 1.4 ophalen. Bij het spelen met BT en het linken met mijn mobiel heb ik problemen:???:. Mijn LG Cookie "paired" wel met de Venga, echter als ik vervolgens probeer te bellen gaat de LG uit en start weer opnieuw op. Heb het zelfde geprobeerd met de Nokia van mijn vrouw en die doet het prima. Heeft iemand een tip om de problemen met de LG Cookie op te lossen?? Groet, Peter Quote
Remko .me Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Ik ben bang dat niemand dit echt weet. je kan proberen opnieuw te verbinden door je LG eerst eruit te gooien. BT is helaas niet echt super ontwikkeld in de venga.. Quote
Venga OK Geplaatst 31 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2010 Bedankt voor de tip. Dit heb ik geprobeerd maar helaas.... Quote
Venga OK Geplaatst 31 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2010 Heb wel de indruk dat ik het aan de kant van de LG moet zoeken omdat de Nokia het wel goed deed. Quote
Alex VB Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Dit is hem dus... Ziet er kek uit.. Heb je nog meer foto's? Quote
Venga OK Geplaatst 31 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2010 Hoi Alex, Vanmiddag heb ik nog wat foto's gemaakt. Ik zal er wat mooie uitzoeken en in het fotoalbum plaatsen. Groet, Peter Quote
Venga OK Geplaatst 6 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2010 Heb de problemen opgelost. Door de firmware van de Cookie te upgraden (van V10c naar V10d) kan ik nu wel bellen met de Cookie in de Venga. Telefoonboek wordt keurig overgenomen. Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.