adjust Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Ik ben in het bezit van waarschijnlijk de enige Kia Avella in Nederland. De auto is in 1996 door de importeur naar Nederland gehaald om reacties van pers en publiek te peilen. Het is de voorloper van de Rio en gebaseerd op techniek van de Pride. In Amerika werd hij geleverd als Ford Aspire. De auto is bij mij overcompleet geworden. Het is een 5 deurs Glxi versie voorzien van airco en stuurbekrachtiging. Voor de APK heeft hij nieuwe banden nodig. Heeft er iemand interesse in dit unieke product? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Ben zeer benieuwd naar het model, daarom zijn wat foto's altijd welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Mijn interesse is ook gewekt naar dit model.. Foto's zeggen meer dan woorden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Ik ben in het bezit van waarschijnlijk de enige Kia Avella in Nederland. De auto is in 1996 door de importeur naar Nederland gehaald om reacties van pers en publiek te peilen. Het is de voorloper van de Rio en gebaseerd op techniek van de Pride. In Amerika werd hij geleverd als Ford Aspire. De auto is bij mij overcompleet geworden. Het is een 5 deurs Glxi versie voorzien van airco en stuurbekrachtiging. Voor de APK heeft hij nieuwe banden nodig. Heeft er iemand interesse in dit unieke product? Lijkt een beetje op de Opel Kadett! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts