Lowlander Posted October 10, 2004 Posted October 10, 2004 Sinds half april in mijn Sorento: Kenwood DDX-7025 VDO-Dayton MS-5000 aangesloten op de DDX met CarVision Interface IF 5500 PC - bediening via separate IR-ontvanger Carvision Dakmonitor Kenwood TV-Tuner Kenwood Handsfree interface: bediening via DDX touchscreen Aangeschaft bij, en ingebouwd door Poth te Almelo Na wat kleine aanloopproblemen met betrekking tot inbouw en 'wegwerken van...' is alles nu naar volle tevredenheid. De dakmonitor is bevestigd op de punten van de originele binnenverlichting waardoor deze relatief eenvoudig te verwijderen is. Quote
Guest Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Sinds half april in mijn Sorento: that Sorento: is pretty cool, . It would be interesting to see what kind of comments one would get on something like that though. Quote
pd2ryp Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 A.s. woensdag 21-03-2007 word er bij ons de kenwood ddx 6029 gebouwd. met navigatie. heeft iemand ervaring met dit apperaat? vooral ben ik benieuwd naar de bleu tooth carkit en de tv tuner. deze heb ik er nog niet bij gekocht maar misschien in de toekomst laat ik deze er bij zetten. ik ben zeer benieuwd hoe alles gaat werken. Vooral dat dakscherm is een goed idee! 73'willem Quote
nonkel_b Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Ik heb de DDX-6027 met KNA-DV3200 navigatiemodule. Dit is met dvd onder de bestuurderszetel. Werkt perfect tot nu toe.Ik rij steeds met gesplitst scherm. Recht zie je de namen en de afstand tot de afslag. Vaak is de tekst op het verkeersbord hetzelfde als je ziet op de weg. Zeer handig in Frankrijk. Ronde punten zijn vaak niet op de kaart te vinden omdat dit in Franrijk nogal een recente rage is.De logica van Kenwood was wel een aanpassing voor mij omdat ik de tomtom logica gewoon was. Kenwood gaat veel verder met zijn mogelijkheden maar die hoef je in het begin niet echt te kennen.Verder heb ik er een dvd met een kleine 2000 mp3's inzitten zodat er altijd wel wat te horen is. Groeten Boni Quote
pd2ryp Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 onze ddx6029 zit er nu in leuk ding. maar wat een afschuwelijke stem in die navigatie! Heeft iemand ervaring met pois te installeren? Ik heb de aanwijzingen gevolgd en de sd kaart in de nav gedaan en deze geeft inderdaad aan dat hij de poi's geupdated heeft maar ik zie ze nergens terug in het scherm. We hebben die harde schijf navigatie van garmin erin zitten. Maar het ziet er allemaal goed uit. ik hoop dat ze snel de stemmen veranderen hi gr willem foto's volgen Quote
Recommended Posts